Menu Zavřeno

R249 – podrobné poznámky k patchi

Neoficiální podrobný překlad poznámek k R249.

Neoficiální podrobný překlad poznámek k R249.

Drazí hrdinové,

patch 249 přináší nový bonus veterána, který má za cíl odměnit hráče, kteří po dlouhou dobu chrání Dracanii a činí tak „na několika frontách“. Navíc se otevřely brány nového mezisvěta na jejímž konci čeká Gorga.

pozn. Vylepšení, které přidány na základě návrhů hráčské komunity jsou označeny symbolem hvězdy ().

Změny / Novinky

Denní nabídka

  • ★ hráči mohou nyní protočit denní nabídku za malý poplatek v temných mincích

Okno postavy

  • byla přidána záložka členství (premium)
  • byla přidána záložka veteránského stupně

Veteránský bonus

  • byl přidán veteránský bonus

Emoce

  • byly přidány nové emoce

Vzhled vybavení (transmog)

  • byl přidán nový vzhled (transmog) mantikoří zbroje

Jízdní zvířata

  • bylo přidáno nové jízdní zvíře – mantichora
  • ★ všechna jízdní zvířata mají navýšenu prodejní cenu

Společníci

  • ★ všichni společníci mají navýšenu prodejní cenu

Úspěchy

  • byla přidána nová kategorie úspěchů spojených se systémem Veterána
  • byly přidány úspěchy spojené s novým mezisvětem – Gorga

Tituly

  • byl přidán titul Drakanijský veterán
  • byl přidán titul Úctyhodný drakanijský veterán
  • byl přidán titul Vznešený drakanijský veterán

Vybavení

  • ★ setový bonus předmětů Temné zkázy byl přepracován

Sběratelská torna

  • byly přidány nové dekorativní efekty
  • efekty aury byly přesunuty do kategorie dekorativních efektů
  • do kategorie Vozidla byly přidány Bouřlivá křídla (nové jízdní zvíře)
  • do kategorie Duchové byl přidán nový společník Sběratel pokladů

Obchod

  • nabídky na třídenní premium a deluxe premium byly odstraněny (více informací níže)
  • ★ fragmenty pekelné cesty byly přidány do obchodu za temné mince
  • ★ fragmenty pekelné cesty byly přidány k prémiové obchodnici
  • ★ fragmenty pekelné cesty byly přidány k obchodníkovi za fragmenty materi

Mezisvěty

  • pro otevření mezisvěta již nebude třeba mít otevřeny předchozí mezisvěty
  • ★ vstup na druhou mapu jednotlivých mezisvětů již nebude vyžadovat fragmenty pekelné cesty
  • všechna monstra v mezisvětech mají nyní své elementární odolnosti nastaveny podle bosse v příslušném mezisvětě
  • všechna monstra v mezisvětech nyní způsobují elementární zranění podle bosse v příslušném mezisvětě

Obchodníci v mezisvětě

  • ★ všichni obchodníci před vstupy do dungeonů mezisvěta budou nyní prodávat nápoje, elixíry, tinktury a medicíny za fragmenty materi

Drop v mezisvětě

  • z truhly na konci mezisvěta nyní mohou vypadnout následující předměty:
    • klenoty (šedá rarita)
    • rozkladače opálů
    • transportní klec
    • fragmenty pekelné cesty
    • zářivý prach
    • runový prach
    • fragmenty materi
    • multinástroje
    • truhly výroby
    • náhodné vybavení
  • ★ unikátní předměty z mezisvěta nyní mohou padnout ze všech protivníků v daném mezisvětě

Úkoly v mezisvětě

  • otevření mezisvěta již nevyžaduje otevření všech předchozích mezisvětů
  • úkol pro otevření druhé mapy v mezisvětě nyní poskytuje odměnu 1% bodů zkušeností z aktuálního levelu a 100 temných mincí
  • závěrečný úkol v každém mezisvětě nyní poskytuje odměnu 2% bodů zkušeností z aktuálního levelu a 500 temných mincí
  • úkol pro otevření mezisvěta nyní vyžaduje odevzdání 2000 fragmentů materi Amonnovi v Roztříštěném Cardhunu

Úkoly

  • úkol Stíny minulosti je nyní veden jako úkol hlavní úkolové linie

Schopnosti

  • ★ Bojová zástava už nespotřebovává svým použitím všechnu zlost

Opravy chyb

Vybavení

  • chyba způsobující, že bylo třeba sundat a opětovně nasadit Lazuritové boty pro aktivaci bonusu pro rychlost pohybu, byla opravena
  • chyba způsobující, že truhly výroby obsahovaly pouze běžné (šedé) ingredience, byla opravena
  • chyba způsobující, že brýle hledače fragmentů materi, neměly žádnou ikonu, byla opravena
  • chyba způsobující, že klenot lovce ingrediencí neměl žádnou ikonu, byla opravena
  • chyba způsobující, že ofenzivní části setu Železné vůle nešli získat za rangera, byla opravena
  • chyba způsobující, že některé kostýmy neměly zobrazeny ikonu na liště s buffy, byla opravena
  • chyba způsobující, že Sargonův kostým zobrazoval špatnou ikonu na liště s buffy, byla opravena
  • chyba způsobující, že Kostým démona zobrazoval špatnou ikonu na liště s buffy, byla opravena

Monstra

  • chyba způsobující, že snížení zbroje a odolností nebylo funkční na broucích v Qaizahu, byla opravena
  • chyba způsobující, že se chamtivý goblin mohl objevit se štítem, což jej činilo nesmrtelným, byla opravena
  • chyba způsobující, že hráči se nemohli osvobodit od negativního postihu hoření (pokud bylo uděleno monstrem s bonusem ohně), byla opravena
  • chyba způsobující, že se démoní pánové Lrug’Arc a Qin’Arc se nemohli objevit v Předměstí Cardhunu, byla opravena
  • chyba způsobující, že psi v mezisvětě neměly zobrazeny svou hodnost monstra, byla opravena
  • chyba způsobující, že šlo nasadit postihy křemenovým dupalům ve Sférické křemenové jeskyni, byla opravena
  • chyba způsobující, že démoní strážci mohli být zmanipulováni, byla opravena
  • chyba způsobující, že se hráč nemohli zbavit postihu námrazy od SIgrismarra v Hjalgrimuru, byla opravena
  • chyba způsobující, že efekt lákání od démoních strážců měl zobrazenou špatnou ikonu, byla opravena
  • chyba způsobující, že Grimmag v mezisvětě byl imunní vůči nalomení zbroje/odolností, byla opravena
  • chyba způsobující, že některá monstra nezmizela z mapy Pokřivené lesy poté, co byla poražena, byla opravena
  • chyba způsobující, že meteorit u Khalys zasáhl větší oblast, než bylo vizuálně zobrazeno, byla opravena
  • chyba způsobující, že se Balor mohl objevit dvakrát během své fáze vyvolávání, byla opravena
  • chyba způsobující, že M’Edusini přisluhovači mohli zkamenět hráče předčasně, byla opravena

Úkoly

  • chyba způsobující, že během úkolu Chladná stopa (2/5) mohli hráči odevzdat fragmenty materi předtím, než si promluvili s Fredericem Galleym, byla opravena
  • chyba způsobující, že Einarovy boty neměly ikonu, byla opravena
  • chyba způsobující, že úkol Otravní potížisté neměl svou obnovovací dobu, byla opravena
  • chyba způsobující, že úkol Údržba strojů (4/4) vyžadovala pro splnění bojovat s Orshinými mláďostroji, byla opravena
  • chyba způsobující, že kamenná sůl potřebná pro úkol Temnota, můj starý přítel padala z protivníků v Sildsteinnu namísto Brigaviku, byla opravena

Denní výzvy

  • chyba způsobující, že se legendární ohlodané kosti nezapočítávaly do denní výzvy, byla opravena

Sběratelská torna

  • chyba způsobující, že Loutky Sargona a Mortise poskytovaly špatný bonus k odolnostem, byla opravena

Společníci

  • chyba způsobující, že Lebkoun Skully prodlužoval i efekt imunity vůči omráčení, byla opravena

Výroba

  • chyba způsobující, že některé výrobní recepty zobrazovaly špatnou raritů pro předměty vložené na ponk, byla opravena
  • chyba způsobující, že staré pláště, palice a sekery nemohly být použity na ponku, byla opravena
  • chyba způsobující, že recept pro výrobu unikátního torza ukazovalo boty jakožto vyžadovaný generický předmět, byla opravena
  • chyba způsobující, že některé vyrobené předměty neměly odpovídající barevnou raritu, dokud nebyly umístěny na ponk, byla opravena

Vstup do dungeonů

  • chyba způsobující, že vstupní okno do Yolotlu neukazovalo správně možný stupeň drahokamů, byla opravena

Drop

  • chyba způsobující, že prsteny z mezisvěta nepadaly z normálních monster v daném mezisvětě, byla opravena
  • chyba způsobující, že zničitelné objekty v chrámech Lor’Tacu nedropovaly předměty na příslušné obtížnosti, byla opravena
  • velikonoční vajíčka v mezisvětech nyní dávají předměty na levelu hráče a nikoli na levelu 1

Schopnosti a talenty

  • chyba způsobující, že na schopnost Ohnivá koule se nevztahoval bonus talentu Druhá šance, byla opravena
  • chyba způsobující, že Adrenalin nezpůsoboval ledový výbuch při aktivním Zkrocení ledu, byla opravena
  • chyba způsobující, že popisy Mechanického a Automatického děla nezobrazovaly správné hodnoty zranění, byla opravena

Úspěchy

  • chyba způsobující, že se vylepšení klenotu lovce ingrediencí nezapočítávalo do úspěchu pro vylepšení klenotů, byla opravena

Ostatní vylepšení

  • ★ runy a klenoty mají nyní upravený vzhled grafiky dropu na zemi
  • ★ teleportační kameny do městských oblastí mají nyní jiný barevný vzhled

Detaily

Nabídka premium na tři dny

Analyzovali jsme různé nabídky, které jsou nyní v obchodě za reálnou měnu. Nabídky na 3 dny premium/deluxe premium byly zřídkakdy využívány, takže jsme se rozhodli je odstranit a promyslet, které nabídky by byly v budoucnu vhodnější. Zároveň došlo k odebrání třídenního premium u komunitního obchodníka. Přidali jsme však týdenní premium a pozměnily cenu premium na dva týdny.

Záložka členství

Do přehledu postavy byla přidána záložka členství, která informuje hráče o výhodách jednotlivých verzí premium členství.

Denní nabídky

Hráči mohou nyní protočit denní nabídky za temné mince. Veteráni mohou protočit denní nabídky několikrát denně zdarma (počet protočení zdarma je úměrný stupni veteránského bonusu).

Úprava bonusu Temné zkáza

Setový bonus Temná zkáza byl upraven a na levelu 100 nyní poskytuje tyto bonusy:

  • (1): 795 hodnoty odolností
  • (2): 1 922 kritické hodnoty
  • (3): 1 589 hodnoty odolností
  • (4): 3 203 kritické hodnoty

Veteránský systém

Veteránský bonus se dělí do tří stupňů. Pro získání bonusu je třeba splnit obou podmínek (stáří účtů a počet postav na levelu 100).

Pro lepší pochopení doplníme pár příkladů:

  • Př. 1: Účet je starý 6 let, ale nemá žádnou postavu na levelu 100 → nemá veteránský bonus
  • Př. 2: Účet je starý 2 roky a má čtyři postavy na levelu 100 → nemá veteránský bonus
  • Př. 3: Účet je starý 4 roky, a má tři postavy na levelu 100 → I. stupeň veteránského bonusu

Záložku veteránského systému naleznete v přehledu postavy. Obsahuje informace jako váš aktuální stupeň, stáří vašeho účtu a počet postav na maximálním levelu.

Bonusy jednotlivých stupňů veterána

I. stupeň
  • zpřístupněn titul Drakanijský veterán
  • 1x denně lze zadarmo protočit denní nabídku za temné mince
  • sleva 2% (za každou postavu na účtu) na nákup temných mincí
  • speciální emoce
  • (v případě, že má hráč premium)
    • otevřeny všechny lišty schopností (pro všechny postavy na účtu)
    • 1x multinástroj za denní přihlášení
  • (v případě, že má hráč deluxe premium)
    • otevřeny všechny lišty schopností (pro všechny postavy na účtu)
    • 4x multinástroj za denní přihlášení
    • 25% navýšený zisk zkušeností
    • 3x denně zadarmo oživení na místě
    • 5% sleva na věci u Emilie
II. stupeň
  • zpřístupněn titul Úctyhodný drakanijský veterán
  • 2x denně lze zadarmo protočit denní nabídku za temné mince
  • sleva 3% (za každou postavu na účtu) na nákup temných mincí
  • speciální emoce
  • speciální transmog
  • (v případě, že má hráč premium)
    • otevřeny všechny lišty schopností (pro všechny postavy na účtu)
    • 2x multinástroj za denní přihlášení
  • (v případě, že má hráč deluxe premium)
    • otevřeny všechny lišty schopností (pro všechny postavy na účtu)
    • 5x multinástroj za denní přihlášení
    • 30% navýšený zisk zkušeností
    • 6x denně zadarmo oživení na místě
    • 10% sleva na věci u Emilie
    • 1x pozlacený čtyřlístek za denní přihlášení
III. stupeň
  • zpřístupněn titul Vznešený drakanijský veterán
  • 3x denně lze zadarmo protočit denní nabídku za temné mince
  • sleva 5% (za každou postavu na účtu) na nákup temných mincí
  • speciální emoce
  • speciální transmog
  • speciální jízdní zvíře (Mantikora)
  • (v případě, že má hráč premium)
    • otevřeny všechny lišty schopností (pro všechny postavy na účtu)
    • 3x multinástroj za denní přihlášení
  • (v případě, že má hráč deluxe premium)
    • otevřeny všechny lišty schopností (pro všechny postavy na účtu)
    • 6x multinástroj za denní přihlášení
    • 35% navýšený zisk zkušeností
    • 9x denně zadarmo oživení na místě
    • 15% sleva na věci u Emilie
    • 2x pozlacený čtyřlístek za denní přihlášení

Úvod do mezisvětů

Hráči již nadále nebudou na levelu 50 získávat cestovní předmět do Roztříštěného Cardhunu. Nově budou získávat úkol přímo od samotného Ammona.

Tento úkol je zavede do nové Komnaty Ponaltico, která se skrývá v Nehuatlanu. Lze na ni vstoupit pouze na pekelné obtížnosti.

Po splnění úkolu bude hráč přesměrován do Roztříštěného Cardhunu.

Klenoty v závěrečných truhlách mezisvěta

V závěrečných truhlách mezisvěta je nyní šancen a zisk klenotů, které padají s šedou raritou. Konkrétně se jedná o:

  • klenot zesíleného léčení (zranění a rychlost pohybu po sebrání sféry léčení)
  • klenot neúnavnosti (spotřeba zdrojů)
  • klenot soustředěnosti (snížení doby dobíjení schopností)
  • klenot hněvu (kritická šance a rychlost útoku po kritickém zásahu)

A nově byly přidány květinové klenoty (všechny bonusy jsou na šedé raritě).

Rytíř řádu Draka – květinový klenot

Každý úspěšný zásah schopností Drtivý úder má 10% šanci na způsobení 20% vašeho základního zranění jakožto zranění bleskem všem protivníkům v dosahu pěti metrů od zasaženého protivníka.

Čaroděj kruhu – květinový klenot

Každý úspěšný zásah schopností Ohnivá koule má 15% šanci na způsobení 25% vašeho základního zranění jakožto zranění ohněm všem protivníkům v dosahu pěti metrů od zasaženého protivníka.

Ranger – květinový klenot

Každý úspěšný zásah schopností Precizní střela má 15% šanci na způsobení 25% vašeho základního zranění jakožto zranění bleskem všem protivníkům v dosahu pěti metrů od zasaženého protivníka.

Paromechanikus – květinový klenot

Každý úspěšný zásah schopností Speciální střela má 20% šanci na způsobení 30% vašeho základního zranění jakožto zranění ohněm všem protivníkům v dosahu pěti metrů od zasaženého protivníka.

Nový mezisvět – Gorga

Nový mezisvět otevřel své brány. Hráči mohou cestovat do Pohřebiště lodí aby pomohli Dorotě Stormfire a Amonnovi stabilizovat tento region předtím, než se rozpadne.

Unikátní předměty

Rukavice

Základní staty

  • rychlost útoku
  • kritická šance
  • odolnost vůči blesku

Jedinečné očarování

  • +4865 odolností vůči blesku (závisí na levelu)
  • Rytíř řádu Draka:
    • +10 bodů do Mocného obloukového úderu
    • Mocný obloukový úder má 5% šanci na zkamenění protivníků
  • Čaroděj kruhu:
    • +10 bodů do Ledové koule
    • Ledová koule má 5% šanci na zkamenění protivníků
  • Ranger:
    • +10 bodů do Roje včel
    • Roj včel má 5% šanci na zkamenění protivníků
  • Paromechanikus:
    • +10 bodů do Speciální střely
    • Speciální má 5% šanci na zkamenění protivníků
Nárameníky

Základní staty

  • zranění
  • body života
  • odolnost vůči jedu

Jedinečné očarování

  • +4865 odolností vůči jedu (závisí na levelu)
  • Rytíř řádu Draka:
    • +10 bodů do Vzteklého švihu
    • Vzteklý švih snižuje odolnosti vůči jedu o 50% na 10 sekund (5 sekund v PvP, nestackuje se)
  • Čaroděj kruhu:
    • +10 bodů do Magické střely
    • Magická střela snižuje odolnosti vůči jedu o 50% na 10 sekund (5 sekund v PvP, nestackuje se)
  • Paromechanikus:
    • +10 bodů do Rychlé střely
    • Rychlá střela snižuje odolnosti vůči jedu o 50% na 10 sekund (5 sekund v PvP, nestackuje se)
  • Ranger:
    • +10 bodů do Smrtícího švihu
    • Smrtící švih snižuje odolnosti vůči jedu o 50% na 10 sekund (5 sekund v PvP, nestackuje se)
Helma

Základní staty

  • body života
  • hodnota zbroje
  • odolnosti vůči temnotě

Jedinečné očarování

  • +1281 hodnoty zbroje (závisí na levelu)
  • Rytíř řádu Draka:
    • +10 zlosti
  • Čaroděj kruhu:
    • +10 many
  • Ranger:
    • +10 koncentrace
  • Paromechanikus:
    • +10 páry
Prsten

Základní staty

  • rychlost pohybu
  • body života
  • hodnoty blokování

Jedinečné očarování

  • Rytíř řádu Draka:
    • +19 zlosti
  • Čaroděj kruhu:
    • +19 many
  • Ranger:
    • +19 koncentrace
  • Paromechanikus:
    • +19 páry

Nové kosmetické efekty – kruhy

Byly přidány nové kosmetické efekty kruhů okolo hráčů.

Sběratel pokladů

Následující premium day vám poskytne možnost získat nového společníka – Sběratele pokladů. Tento užitečný pomocník za vás bude sbírat všechny drahokamy, runy a klenoty.

Automatické skripty

Hráči, kteří již otevřeli mezisvěty obdrží automaticky úkol, kterým jim zpřístupní nový mezisvět.

Co nás čeká dál?

Po vydání nového mezisvěta a veteránského bonusu se zaměříme na opětovné balancování herních schopností a talentů. V průběhu posledních několika měsíců jsme nasbírali dostatek zpětné vazby a naši aktivní a těžce pracující moderátoři udělali skvělou práci v jejím zformulování.

Pečlivě si projdeme tuto zpětnou vazbu a přijdeme s velkou aktualizací schopností a talentů.

Zároveň pracujeme na novém vybavení, které bude představeno v následujících patchích.

Kingshillské stoky

Další téma, kterému se věnujeme je aktualizace eventu Zamořené Kingshillské stoky, který by se měl vrátit na konci tohoto roku. Plánujeme zároveň přepracovat bonus krotitelů jedu stejně tak jako nějaké problémy s tím, že hráči neobdrželi správný bonus.

Grima

Naše stará kamarádka Grima se vrací společně se stokami a bude nabízet zajímavé předměty.

Nová herní třída

Noční chodci, herní třída oficiálně založená králem Heredurem, jsou známí celou Dracanií jako elitní bojovníci. Skrývají se ve stínech a útočí na svou kořist rychle a nečekaně. Dávejte si pozor na jejich jedovatou krev ať nezemřete v agónii.

Zároveň bychom s vámi rádi sdíleli některé koncepty herních schopností. Dalším krokem bude udělat prototyp schopností a vybavení. Brzy se podělíme o více informací o Nočním chodci.

%d bloggers like this: