Menu Zavřeno

R255 – překlad poznámek

Neoficiální překlad poznámek k patchi 255.

Drazí hrdinové,

patch 255 přinese velkou změnu v oblasti PvP. Jedná se o první fázi úpravy PvP, ve které dojde ke úpravám některých schopností a herních mechanik. Cílem je vybalancovat množství a dobu dobíjení schopností, které omračovaly protivníky, nalomovaly jim zbroj, poskytovaly osvobození od negativních efektů, regenerovaly životy anebo navyšovaly škody.

Patch bude nahrán v pondělí 16. 5.

Časová tabulka (po 16. 5. 2022)

  • 09:30 – začátek odpočtu
  • 10:00 – začátek údržby
  • 10:30 – předpokládaný čas ukončení údržby

pozn. veškeré výše uvedené časové údaje jsou v CST (UTC+8)

Obecné změny a opravy

  • Zlostný bojový výkřik lze nyní použít k osvobození od negativních efektů
  • Dračí kůže již nemůže být použita k osvobození od negativních efektů
  • došlo ke změnám u run dobíjení, které poskytovaly abnormální množství zdrojů za sekundu
  • Dračí kůže a imunita vůči omráčení má nyní jasně viditelný efekt po celou dobu, kdy je aktivní a nikoli jen po svém vyvolání
  • imunita vůči omráčení má nyní správnou animaci
  • imunita vůči omráčení nyní funguje vůči Licoměrné trofeji (plášť od Medusy)
  • unikátní bonus u Grimmagova roucha byl opraven a vylepšen
  • Výbuch hněvu měl 30% šanci na omráčení protivníků, tato chyba byla opravena
  • Výbuch hněvu regeneroval 60 zlosti, tato chyba byla opravena
  • opětovné použití Ostnatého štítu pokud měl stále cooldown neobnovil jeho efekt, tato chyba byla opravena
  • bonus z předmětu ve vedlejší ruce od Sharr Kharaba již nefunguje v PvP
  • klenot jarní horečky (z eventu Slavnost jara) se nyní počítat do úspěchů
  • Výbušný šíp nyní způsobuje fyzické zranění namísto zranění ohněm

Změny v PvP

Celkové

  • po vstoupení do PvP nyní obdržíte buff, který zaručí zajímavější a vyrovnanější zápasy
  • imunita vůči omráčení, kterou získá hráč poté, co je omráčen, je snížena z 10 sekund na 0,5 sekundy (v PvP)
  • runy již neposkytují žádný bonus v PvP
  • postih za opuštění PvP zápasu je snížen z 15 minut na 5 minut
  • všechny pohybové schopnosti mají nyní v PvP dobu dobíjení 10 sekund (namísto 5 sekundu, což platí mimo arénu)
  • použití Zlostného bojového výkřiku a Adrenalinu nyní způsobuje upuštění vlajky vDobývání vlajky
  • některé efekty léčení fungovali během fáze vyčerpání, tato chyba byla opravena
  • Agathonovi rytíři (vyvolaní použitím Bojové zástavy) se nyní resetují na začátku každého kola a mohou být zmanipulováni

Rytíř řádu Draka

  • většina schopností způsobuje odlišné množství zranění, má jinou dobu dobíjení nebo spotřebu zdrojů oproti svým verzím mimo arénu
  • doba trvání Dračí kůže je snížena o 20%
  • může nyní používat více schopností bez spotřeby zlosti oproti dřívějšku
  • léčení na Ostnatém štítu nyní obnovuje 0,5% životů namísto 5%

 Talenty (Rytíř řádu Draka)

  • Level 15: Jakmile použiješ Dračí kůži nebo Zlostný bojový výkřik obdržíš regeneraci 2% svých maximálních životů každou sekundu po dobu 5 sekund.
  • Level 30: Můžeš nyní použít Dračí kůži aby ses zbavil negativních efektů a během trvání Dračí kůže jsi imunní vůči negativním efektům.
  • Level 35: Pokud Tvé životy klesnou pod 33%, dojde ke zrychlení tvého metabolismu a uvolní regenerační síla, která obnoví tvé životy. Zároveň pokud porazíš protivníka, obnovíš si 15% maximálních životů.
  • Level 40: Stejné jako předtím, ale bez 60 sekundové doby dobíjení.

Ranger

  • většina schopností způsobuje odlišné množství zranění, má jinou dobu dobíjení nebo spotřebu zdrojů oproti svým verzím mimo arénu
  • regenerace Stromu života je nyní 0,25% za sekundu

Talenty (Ranger)

  • Level 15: Tvá Precizní střela, Lovecký šíp a Výbušný šíp nyní letí o 33% rychleji. Dravý pták létá také rychleji.
  • Level 30: K osvobození od omráčení a jiných negativních efektů nyní můžeš použít Adrenalin.
  • Level 35: Pokud Tvé životy klesnou pod 33%, probudí se tvé instinkty přežití, obnoví se tvá koncentrace a obdržíš +50% k rychlosti pohybu na 5 sekund. Získáš také na 4 sekundy imunitu vůči omráčení. Zároveň pokud porazíš protivníka, obnovíš si 15% maximálních životů.
  • Level 40: Stejné jako předtím, ale bez 60 sekundové doby dobíjení.

Čaroděj kruhu

  • většina schopností způsobuje odlišné množství zranění, má jinou dobu dobíjení nebo spotřebu zdrojů oproti svým verzím mimo arénu
  • Ledový poryv nyní omráčí protivníky na 1 sekundu (v PvP)

Talenty (Čaroděj kruhu)

  • Level 15: Navyšuje rychlost útoku o 20%.
  • Level 30: K osvobození od omráčení a jiných negativních efektů nyní můžeš použít Manipulaci.
  • Level 35: Pokud Tvé životy klesnou pod 33%, obdržíš na 4 sekundy kyanitový štít, který pohltí téměř veškeré zranění. Zároveň pokud porazíš protivníka, obnovíš si 15% maximálních životů.
  • Level 40: Stejné jako předtím, ale bez 60 sekundové doby dobíjení.

Paromechanikus

  • většina schopností způsobuje odlišné množství zranění, má jinou dobu dobíjení nebo spotřebu zdrojů oproti svým verzím mimo arénu
  • Železný trpaslík nyní vydrží 12 sekund
  • talent Inženýr nyní léčí 0,4% životů (v PvP)

Talenty (Paromechanikus)

  • Level 15: Snižuje spotřebu páry o 20%
  • Level 30: K osvobození od omráčení a jiných negativních efektů nyní můžeš použít Železného trpaslíka. Během toho, co je tato schopnost aktivní, jsi imunní vůči všem negativním efektům.
  • Level 35: Pokud Tvé životy klesnou pod 33%, dojde k plnému obnovení tvé páry a všichni protivníci v okruhu 7 metrů budou omráčeni. Doba dobíjení schopnosti Raketový skok je vyresetována. Zároveň pokud porazíš protivníka, obnovíš si 15% maximálních životů.
  • Level 40: Stejné jako předtím, ale bez 60 sekundové doby dobíjení a bomby jsou rychlejší.

Plány do budoucna

  • úprava PvP eventů a přidání speciálního předmětu jakožto odměny
  • znovuobnovení PvP žebříčků
  • přepracování tajemných krychlí a členských (premium) bonusů
%d bloggers like this: