Neoficiální překlad poznámek k patchi 255.
Drazí hrdinové,
patch 255 přinese velkou změnu v oblasti PvP. Jedná se o první fázi úpravy PvP, ve které dojde ke úpravám některých schopností a herních mechanik. Cílem je vybalancovat množství a dobu dobíjení schopností, které omračovaly protivníky, nalomovaly jim zbroj, poskytovaly osvobození od negativních efektů, regenerovaly životy anebo navyšovaly škody.
Patch bude nahrán v pondělí 16. 5.
Časová tabulka (po 16. 5. 2022)
- 09:30 – začátek odpočtu
- 10:00 – začátek údržby
- 10:30 – předpokládaný čas ukončení údržby
pozn. veškeré výše uvedené časové údaje jsou v CST (UTC+8)
Obecné změny a opravy
- Zlostný bojový výkřik lze nyní použít k osvobození od negativních efektů
- Dračí kůže již nemůže být použita k osvobození od negativních efektů
- došlo ke změnám u run dobíjení, které poskytovaly abnormální množství zdrojů za sekundu
- Dračí kůže a imunita vůči omráčení má nyní jasně viditelný efekt po celou dobu, kdy je aktivní a nikoli jen po svém vyvolání
- imunita vůči omráčení má nyní správnou animaci
- imunita vůči omráčení nyní funguje vůči Licoměrné trofeji (plášť od Medusy)
- unikátní bonus u Grimmagova roucha byl opraven a vylepšen
- Výbuch hněvu měl 30% šanci na omráčení protivníků, tato chyba byla opravena
- Výbuch hněvu regeneroval 60 zlosti, tato chyba byla opravena
- opětovné použití Ostnatého štítu pokud měl stále cooldown neobnovil jeho efekt, tato chyba byla opravena
- bonus z předmětu ve vedlejší ruce od Sharr Kharaba již nefunguje v PvP
- klenot jarní horečky (z eventu Slavnost jara) se nyní počítat do úspěchů
- Výbušný šíp nyní způsobuje fyzické zranění namísto zranění ohněm
Změny v PvP
Celkové
- po vstoupení do PvP nyní obdržíte buff, který zaručí zajímavější a vyrovnanější zápasy
- imunita vůči omráčení, kterou získá hráč poté, co je omráčen, je snížena z 10 sekund na 0,5 sekundy (v PvP)
- runy již neposkytují žádný bonus v PvP
- postih za opuštění PvP zápasu je snížen z 15 minut na 5 minut
- všechny pohybové schopnosti mají nyní v PvP dobu dobíjení 10 sekund (namísto 5 sekundu, což platí mimo arénu)
- použití Zlostného bojového výkřiku a Adrenalinu nyní způsobuje upuštění vlajky vDobývání vlajky
- některé efekty léčení fungovali během fáze vyčerpání, tato chyba byla opravena
- Agathonovi rytíři (vyvolaní použitím Bojové zástavy) se nyní resetují na začátku každého kola a mohou být zmanipulováni
Rytíř řádu Draka
- většina schopností způsobuje odlišné množství zranění, má jinou dobu dobíjení nebo spotřebu zdrojů oproti svým verzím mimo arénu
- doba trvání Dračí kůže je snížena o 20%
- může nyní používat více schopností bez spotřeby zlosti oproti dřívějšku
- léčení na Ostnatém štítu nyní obnovuje 0,5% životů namísto 5%
Talenty (Rytíř řádu Draka)
- Level 15: Jakmile použiješ Dračí kůži nebo Zlostný bojový výkřik obdržíš regeneraci 2% svých maximálních životů každou sekundu po dobu 5 sekund.
- Level 30: Můžeš nyní použít Dračí kůži aby ses zbavil negativních efektů a během trvání Dračí kůže jsi imunní vůči negativním efektům.
- Level 35: Pokud Tvé životy klesnou pod 33%, dojde ke zrychlení tvého metabolismu a uvolní regenerační síla, která obnoví tvé životy. Zároveň pokud porazíš protivníka, obnovíš si 15% maximálních životů.
- Level 40: Stejné jako předtím, ale bez 60 sekundové doby dobíjení.
Ranger
- většina schopností způsobuje odlišné množství zranění, má jinou dobu dobíjení nebo spotřebu zdrojů oproti svým verzím mimo arénu
- regenerace Stromu života je nyní 0,25% za sekundu
Talenty (Ranger)
- Level 15: Tvá Precizní střela, Lovecký šíp a Výbušný šíp nyní letí o 33% rychleji. Dravý pták létá také rychleji.
- Level 30: K osvobození od omráčení a jiných negativních efektů nyní můžeš použít Adrenalin.
- Level 35: Pokud Tvé životy klesnou pod 33%, probudí se tvé instinkty přežití, obnoví se tvá koncentrace a obdržíš +50% k rychlosti pohybu na 5 sekund. Získáš také na 4 sekundy imunitu vůči omráčení. Zároveň pokud porazíš protivníka, obnovíš si 15% maximálních životů.
- Level 40: Stejné jako předtím, ale bez 60 sekundové doby dobíjení.
Čaroděj kruhu
- většina schopností způsobuje odlišné množství zranění, má jinou dobu dobíjení nebo spotřebu zdrojů oproti svým verzím mimo arénu
- Ledový poryv nyní omráčí protivníky na 1 sekundu (v PvP)
Talenty (Čaroděj kruhu)
- Level 15: Navyšuje rychlost útoku o 20%.
- Level 30: K osvobození od omráčení a jiných negativních efektů nyní můžeš použít Manipulaci.
- Level 35: Pokud Tvé životy klesnou pod 33%, obdržíš na 4 sekundy kyanitový štít, který pohltí téměř veškeré zranění. Zároveň pokud porazíš protivníka, obnovíš si 15% maximálních životů.
- Level 40: Stejné jako předtím, ale bez 60 sekundové doby dobíjení.
Paromechanikus
- většina schopností způsobuje odlišné množství zranění, má jinou dobu dobíjení nebo spotřebu zdrojů oproti svým verzím mimo arénu
- Železný trpaslík nyní vydrží 12 sekund
- talent Inženýr nyní léčí 0,4% životů (v PvP)
Talenty (Paromechanikus)
- Level 15: Snižuje spotřebu páry o 20%
- Level 30: K osvobození od omráčení a jiných negativních efektů nyní můžeš použít Železného trpaslíka. Během toho, co je tato schopnost aktivní, jsi imunní vůči všem negativním efektům.
- Level 35: Pokud Tvé životy klesnou pod 33%, dojde k plnému obnovení tvé páry a všichni protivníci v okruhu 7 metrů budou omráčeni. Doba dobíjení schopnosti Raketový skok je vyresetována. Zároveň pokud porazíš protivníka, obnovíš si 15% maximálních životů.
- Level 40: Stejné jako předtím, ale bez 60 sekundové doby dobíjení a bomby jsou rychlejší.
Plány do budoucna
- úprava PvP eventů a přidání speciálního předmětu jakožto odměny
- znovuobnovení PvP žebříčků
- přepracování tajemných krychlí a členských (premium) bonusů