Menu Zavřeno

R249 – poznámky k patchi

Neoficiální stručný překlad poznámek k R249.

Patch 249 je značně obsáhlý, v tomto příspěvku proto naleznete pouze stručné shrnutí hlavních změn. Novinky, které byly přidány na základě přání komunity jsou označeny symbolem hvězdy (★). Podrobný překlad všech poznámek naleznete zde.

Změny / novinky

Denní nabídka

  • ★ hráči mohou nyní protočit denní nabídku za malý poplatek v temných mincích

Veteránský bonus

  • byl přidán veteránský bonus

Jízdní zvířata

  • bylo přidáno nové jízdní zvíře – mantichora
  • ★ všechna jízdní zvířata mají navýšenu prodejní cenu

Společníci

  • ★ všichni společníci mají navýšenu prodejní cenu

Vybavení

  • ★ setový bonus předmětů Temné zkázy byl přepracován

Sběratelská torna

  • byla přidána nová kategorie Dekorativní efekty

Obchod

  • ★ fragmenty pekelné cesty byly přidány do globálního obchodu (za temné mince), k Emilii (prémiová obchodnice) a k Salvendarovi (obchodník za fragmenty materi)

Dungeony

  • ★ vstup na druhou mapu v mezisvětě již nebude vyžadovat fragmenty pekelné cesty (pozn. předtím byly odečítány, ale nezobrazovaly se při přeskoku na druhou mapu)

Monstra

  • všechna monstra v mezisvětech mají nyní své elementární odolnosti nastaveny podle bosse v příslušném mezisvětě
  • všechna monstra v mezisvětech nyní způsobují elementární zranění podle bosse v příslušném mezisvětě

Obchodníci

  • ★ všichni obchodníci před vstupy do dungeonů mezisvěta budou nyní prodávat nápoje, elixíry, tinktury a medicíny za fragmenty materi

Drop

  • z truhly na konci mezisvěta nyní mohou vypadnout následující předměty:
    • klenoty (šedá rarita)
    • rozkladače opálů
    • transportní klec
    • fragmenty pekelné cesty
    • zářivý prach
    • runový prach
    • fragmenty materi
    • multinástroje
    • truhly výroby
    • náhodné vybavení
  • ★ unikátní předměty z mezisvěta nyní mohou padnout ze všech protivníků v daném mezisvětě

Úkoly

  • úkolová linka na otevření nového mezisvěta nyní už nebude vyžadovat otevření předchozích mezisvětů
  • úkol Stíny minulosti je nyní veden jako úkol hlavní úkolové linie

Schopnosti

  • ★ Bojová zástava už nespotřebovává svým použitím všechnu zlost

Opravy chyb

Vybavení

  • chyba způsobující, že bylo třeba sundat a opětovně nasadit Lazuritové boty pro aktivaci bonusu pro rychlost pohybu, byla opravena
  • chyba způsobující, že truhly výroby obsahovaly pouze běžné (šedé) ingredience, byla opravena
  • chyba způsobující, že ofenzivní části setu Železné vůle nešli získat za rangera, byla opravena

Monstra

  • chyba způsobující, že snížení zbroje a odolností nebylo funkční na broucích v Qaizahu, byla opravena
  • chyba způsobující, že se chamtivý goblin mohl objevit se štítem, což jej činilo nesmrtelným, byla opravena
  • chyba způsobující, že hráči se nemohli osvobodit od negativního postihu hoření (pokud bylo uděleno monstrem s bonusem ohně), byla opravena
  • chyba způsobující, že se démoní pánové Lrug’Arc a Qin’Arc se nemohli objevit v Předměstí Cardhunu, byla opravena
  • chyba způsobující, že šlo nasadit postihy křemenovým dupalům ve Sférické křemenové jeskyni, byla opravena
  • chyba způsobující, že démoní strážci mohli být zmanipulováni, byla opravena
  • chyba způsobující, že se hráč nemohli zbavit postihu námrazy od SIgrismarra v Hjalgrimuru, byla opravena
  • chyba způsobující, že Grimmag v mezisvětě byl imunní vůči nalomení zbroje/odolností, byla opravena
  • chyba způsobující, že některá monstra nezmizela z mapy Pokřivené lesy poté, co byla poražena, byla opravena
  • chyba způsobující, že meteorit u Khalys zasáhl větší oblast, než bylo vizuálně zobrazeno, byla opravena
  • chyba způsobující, že se Balor mohl objevit dvakrát během své fáze vyvolávání, byla opravena
  • chyba způsobující, že M’Edusini přisluhovači mohli zkamenět hráče předčasně, byla opravena

Monstra

  • chyba způsobující, že snížení zbroje a odolností nebylo funkční na broucích v Qaizahu, byla opravena
  • chyba způsobující, že se chamtivý goblin mohl objevit se štítem, což jej činilo nesmrtelným, byla opravena
  • chyba způsobující, že hráči se nemohli osvobodit od negativního postihu hoření (pokud bylo uděleno monstrem s bonusem ohně), byla opravena
  • chyba způsobující, že se démoní pánové Lrug’Arc a Qin’Arc se nemohli objevit v Předměstí Cardhunu, byla opravena
  • chyba způsobující, že šlo nasadit postihy křemenovým dupalům ve Sférické křemenové jeskyni, byla opravena
  • chyba způsobující, že démoní strážci mohli být zmanipulováni, byla opravena
  • chyba způsobující, že se hráč nemohli zbavit postihu námrazy od SIgrismarra v Hjalgrimuru, byla opravena
  • chyba způsobující, že Grimmag v mezisvětě byl imunní vůči nalomení zbroje/odolností, byla opravena
  • chyba způsobující, že některá monstra nezmizela z mapy Pokřivené lesy poté, co byla poražena, byla opravena
  • chyba způsobující, že meteorit u Khalys zasáhl větší oblast, než bylo vizuálně zobrazeno, byla opravena
  • chyba způsobující, že se Balor mohl objevit dvakrát během své fáze vyvolávání, byla opravena
  • chyba způsobující, že M’Edusini přisluhovači mohli zkamenět hráče předčasně, byla opravena

Úkoly

  • chyba způsobující, že úkol Údržba strojů (4/4) vyžadovala pro splnění bojovat s Orshinými mláďostroji, byla opravena
  • chyba způsobující, že kamenná sůl potřebná pro úkol Temnota, můj starý přítel padala z protivníků v Sildsteinnu namísto Brigaviku, byla opravena

Denní výzvy

  • chyba způsobující, že se legendární ohlodané kosti nezapočítávaly do denní výzvy, byla opravena

Sběratelská torna

  • chyba způsobující, že Loutky Sargona a Mortise poskytovaly špatný bonus k odolnostem, byla opravena

Společníci

  • chyba způsobující, že Lebkoun Skully prodlužoval i efekt imunity vůči omráčení, byla opravena

Výroba

  • chyba způsobující, že některé výrobní recepty zobrazovaly špatnou raritů pro předměty vložené na ponk, byla opravena
  • chyba způsobující, že staré pláště, palice a sekery nemohly být použity na ponku, byla opravena
  • chyba způsobující, že recept pro výrobu unikátního torza ukazovalo boty jakožto vyžadovaný generický předmět, byla opravena

Vstup do dungeonů

  • chyba způsobující, že vstupní okno do Yolotlu neukazovalo správně možný stupeň drahokamů, byla opravena

Drop

  • chyba způsobující, že prsteny z mezisvěta nepadaly z normálních monster v daném mezisvětě, byla opravena

Schopnosti a talenty

  • chyba způsobující, že na schopnost Ohnivá koule se nevztahoval bonus talentu Druhá šance, byla opravena
  • chyba způsobující, že Adrenalin nezpůsoboval ledový výbuch při aktivním Zkrocení ledu, byla opravena
  • chyba způsobující, že popisy Mechanického a Automatického děla nezobrazovaly správné hodnoty zranění, byla opravena

Úspěchy

  • chyba způsobující, že se vylepšení klenotu lovce ingrediencí nezapočítávalo do úspěchu pro vylepšení klenotů, byla opravena

Ostatní vylepšení

  • ★ runy a klenoty mají nyní upravený vzhled grafiky dropu na zemi
  • ★ teleportační kameny do městských oblastí mají nyní jiný barevný vzhled

Koncepty schopností pro novou herní třídu

%d bloggers like this: