Neoficiální stručný překlad poznámek k R249.
Patch 249 je značně obsáhlý, v tomto příspěvku proto naleznete pouze stručné shrnutí hlavních změn. Novinky, které byly přidány na základě přání komunity jsou označeny symbolem hvězdy (★). Podrobný překlad všech poznámek naleznete zde.
Změny / novinky
Denní nabídka
- ★ hráči mohou nyní protočit denní nabídku za malý poplatek v temných mincích
Veteránský bonus
- byl přidán veteránský bonus
Jízdní zvířata
- bylo přidáno nové jízdní zvíře – mantichora
- ★ všechna jízdní zvířata mají navýšenu prodejní cenu
Společníci
- ★ všichni společníci mají navýšenu prodejní cenu
Vybavení
- ★ setový bonus předmětů Temné zkázy byl přepracován
Sběratelská torna
- byla přidána nová kategorie Dekorativní efekty
Obchod
- ★ fragmenty pekelné cesty byly přidány do globálního obchodu (za temné mince), k Emilii (prémiová obchodnice) a k Salvendarovi (obchodník za fragmenty materi)
Dungeony
- ★ vstup na druhou mapu v mezisvětě již nebude vyžadovat fragmenty pekelné cesty (pozn. předtím byly odečítány, ale nezobrazovaly se při přeskoku na druhou mapu)
Monstra
- všechna monstra v mezisvětech mají nyní své elementární odolnosti nastaveny podle bosse v příslušném mezisvětě
- všechna monstra v mezisvětech nyní způsobují elementární zranění podle bosse v příslušném mezisvětě
Obchodníci
- ★ všichni obchodníci před vstupy do dungeonů mezisvěta budou nyní prodávat nápoje, elixíry, tinktury a medicíny za fragmenty materi
Drop
- z truhly na konci mezisvěta nyní mohou vypadnout následující předměty:
- klenoty (šedá rarita)
- rozkladače opálů
- transportní klec
- fragmenty pekelné cesty
- zářivý prach
- runový prach
- fragmenty materi
- multinástroje
- truhly výroby
- náhodné vybavení
- ★ unikátní předměty z mezisvěta nyní mohou padnout ze všech protivníků v daném mezisvětě
Úkoly
- úkolová linka na otevření nového mezisvěta nyní už nebude vyžadovat otevření předchozích mezisvětů
- úkol Stíny minulosti je nyní veden jako úkol hlavní úkolové linie
Schopnosti
- ★ Bojová zástava už nespotřebovává svým použitím všechnu zlost
Opravy chyb
Vybavení
- chyba způsobující, že bylo třeba sundat a opětovně nasadit Lazuritové boty pro aktivaci bonusu pro rychlost pohybu, byla opravena
- chyba způsobující, že truhly výroby obsahovaly pouze běžné (šedé) ingredience, byla opravena
- chyba způsobující, že ofenzivní části setu Železné vůle nešli získat za rangera, byla opravena
Monstra
- chyba způsobující, že snížení zbroje a odolností nebylo funkční na broucích v Qaizahu, byla opravena
- chyba způsobující, že se chamtivý goblin mohl objevit se štítem, což jej činilo nesmrtelným, byla opravena
- chyba způsobující, že hráči se nemohli osvobodit od negativního postihu hoření (pokud bylo uděleno monstrem s bonusem ohně), byla opravena
- chyba způsobující, že se démoní pánové Lrug’Arc a Qin’Arc se nemohli objevit v Předměstí Cardhunu, byla opravena
- chyba způsobující, že šlo nasadit postihy křemenovým dupalům ve Sférické křemenové jeskyni, byla opravena
- chyba způsobující, že démoní strážci mohli být zmanipulováni, byla opravena
- chyba způsobující, že se hráč nemohli zbavit postihu námrazy od SIgrismarra v Hjalgrimuru, byla opravena
- chyba způsobující, že Grimmag v mezisvětě byl imunní vůči nalomení zbroje/odolností, byla opravena
- chyba způsobující, že některá monstra nezmizela z mapy Pokřivené lesy poté, co byla poražena, byla opravena
- chyba způsobující, že meteorit u Khalys zasáhl větší oblast, než bylo vizuálně zobrazeno, byla opravena
- chyba způsobující, že se Balor mohl objevit dvakrát během své fáze vyvolávání, byla opravena
- chyba způsobující, že M’Edusini přisluhovači mohli zkamenět hráče předčasně, byla opravena
Monstra
- chyba způsobující, že snížení zbroje a odolností nebylo funkční na broucích v Qaizahu, byla opravena
- chyba způsobující, že se chamtivý goblin mohl objevit se štítem, což jej činilo nesmrtelným, byla opravena
- chyba způsobující, že hráči se nemohli osvobodit od negativního postihu hoření (pokud bylo uděleno monstrem s bonusem ohně), byla opravena
- chyba způsobující, že se démoní pánové Lrug’Arc a Qin’Arc se nemohli objevit v Předměstí Cardhunu, byla opravena
- chyba způsobující, že šlo nasadit postihy křemenovým dupalům ve Sférické křemenové jeskyni, byla opravena
- chyba způsobující, že démoní strážci mohli být zmanipulováni, byla opravena
- chyba způsobující, že se hráč nemohli zbavit postihu námrazy od SIgrismarra v Hjalgrimuru, byla opravena
- chyba způsobující, že Grimmag v mezisvětě byl imunní vůči nalomení zbroje/odolností, byla opravena
- chyba způsobující, že některá monstra nezmizela z mapy Pokřivené lesy poté, co byla poražena, byla opravena
- chyba způsobující, že meteorit u Khalys zasáhl větší oblast, než bylo vizuálně zobrazeno, byla opravena
- chyba způsobující, že se Balor mohl objevit dvakrát během své fáze vyvolávání, byla opravena
- chyba způsobující, že M’Edusini přisluhovači mohli zkamenět hráče předčasně, byla opravena
Úkoly
- chyba způsobující, že úkol Údržba strojů (4/4) vyžadovala pro splnění bojovat s Orshinými mláďostroji, byla opravena
- chyba způsobující, že kamenná sůl potřebná pro úkol Temnota, můj starý přítel padala z protivníků v Sildsteinnu namísto Brigaviku, byla opravena
Denní výzvy
- chyba způsobující, že se legendární ohlodané kosti nezapočítávaly do denní výzvy, byla opravena
Sběratelská torna
- chyba způsobující, že Loutky Sargona a Mortise poskytovaly špatný bonus k odolnostem, byla opravena
Společníci
- chyba způsobující, že Lebkoun Skully prodlužoval i efekt imunity vůči omráčení, byla opravena
Výroba
- chyba způsobující, že některé výrobní recepty zobrazovaly špatnou raritů pro předměty vložené na ponk, byla opravena
- chyba způsobující, že staré pláště, palice a sekery nemohly být použity na ponku, byla opravena
- chyba způsobující, že recept pro výrobu unikátního torza ukazovalo boty jakožto vyžadovaný generický předmět, byla opravena
Vstup do dungeonů
- chyba způsobující, že vstupní okno do Yolotlu neukazovalo správně možný stupeň drahokamů, byla opravena
Drop
- chyba způsobující, že prsteny z mezisvěta nepadaly z normálních monster v daném mezisvětě, byla opravena
Schopnosti a talenty
- chyba způsobující, že na schopnost Ohnivá koule se nevztahoval bonus talentu Druhá šance, byla opravena
- chyba způsobující, že Adrenalin nezpůsoboval ledový výbuch při aktivním Zkrocení ledu, byla opravena
- chyba způsobující, že popisy Mechanického a Automatického děla nezobrazovaly správné hodnoty zranění, byla opravena
Úspěchy
- chyba způsobující, že se vylepšení klenotu lovce ingrediencí nezapočítávalo do úspěchu pro vylepšení klenotů, byla opravena
Ostatní vylepšení
- ★ runy a klenoty mají nyní upravený vzhled grafiky dropu na zemi
- ★ teleportační kameny do městských oblastí mají nyní jiný barevný vzhled
Koncepty schopností pro novou herní třídu
