Menu Zavřeno

R247 – poznámky k patchi

Neoficiální překlad poznámek k R247.

Drazí hrdinové Dracanie,

patch 247 oživuje event Hrůzné stíny (Sargon), přináší úpravu tajemných krychlí a opravu spousty dalších chyb.

Změny / Novinky

Úkoly

  • odměna za úkol Všechny barvy (+ opakovatelné) během eventu Esenciální poušť byla upravena. Namísto pěti drakenových jader získáte nyní 60 zářivého prachu a další odměny

Úspěchy

  • Krvavé monstrum – množství vyžadovaných zabití Sargona bylo sníženo na 250
  • Krvavá smrt – množství vyžadovaných zabití Mortise bylo sníženo na 100

Okno vstupu do dungeonu

  • okno vstupu do dungeonu nyní zobrazuje informaci o drahokamech a runách, které nám mohou padnout na příslušné mapě

Kořist (Drop)

  • prsteny z mezisvětů nyní padají ze všech monster v daném mezisvětě
  • Temná síla v Kingshillu ve své zašlé slávě má nyní šanci na dropnutí některého ze Sargonových unikátů
  • Temná síla v Opuštěném hradě má nyní šanci na dropnutí některého ze Sargonových unikátů
  • strážci (minibossové) mají nyní šanci na dropnutí obleku démoního strážce

Schopnosti

  • u schopnosti Štít s hroty byl přidán vizuální indikátor znázorňující, že schopnost je aktivní

Tajemné krychle

Obecně

  • šance na zisk tajemných krychlí byla navýšena
  • z tajemných krychlí nyní vždy padne vybavení nebo drahokam, navíc mají ještě šanci na dodatečnou odměnu jako je měna či klíč (předměty vyžadované pro vstup na mapu)

Tajemné krychle (běžné – šedé)

  • mohou obsahovat surový až zářivý drahokam
  • mohou poskytnout 20 prastarých znalostí
  • mohou poskytnout 20 zlata
  • mohou poskytnout 1 sférický fragment
  • mohou poskytnout 50 run moci

Tajemné krychle (vylepšené – zelené)

  • mohou obsahovat odštípnutý až dokonalý drahokam
  • mohou poskytnout 20 prastarých znalostí
  • mohou poskytnout 30 zlata
  • mohou poskytnout 1 sférický fragment
  • mohou poskytnout 100 run moci

Tajemné krychle (kouzelné – modré)

  • mohou obsahovat obyčejný až posvátný drahokam
  • mohou poskytnout 20 prastarých znalostí
  • mohou poskytnout 35 zlata
  • mohou poskytnout 1 sférický fragment
  • mohou poskytnout 150 run moci

Tajemné krychle (neobyčejné – fialové)

  • mohou obsahovat normální až královský drahokam
  • mohou poskytnout 20 prastarých znalostí
  • mohou poskytnout 40 zlata
  • mohou poskytnout 1-5x sférický fragment
  • mohou poskytnout 200 run moci
  • mohou poskytnout 1 fragment pekelné cesty

Tajemné krychle (legendární – oranžové)

  • mohou obsahovat normální až lichoběžníkový drahokam
  • mohou poskytnout 20 prastarých znalostí
  • mohou poskytnout 45 zlata
  • mohou poskytnout 1-5x sférický fragment
  • mohou poskytnout 300 run moci
  • mohou poskytnout 1 fragment pekelné cesty

Mezisvěty

  • portály uvnitř mezisvěta byly nahrazeny novou verzí

Mapa světa

  • do mapy světa byly přidány detaily pro oblast Cardhun

Opravy chyb

Společníci

  • u společníka Černý esenciální gejzír efekt byl upraven „xx% více many“
  • byla opravena nefunkční Loutka Nefertari

Monstra

  • byla opravena chyba způsobující, že někteří minibossové byli v běsu (rage mode) po neomezenou dobu
  • byla opravena chyba způsobující, že démoní strážci nemohli útočit
  • byla opravena chyba zobrazující špatnou ikonu pro chamtivé gobliny v Hlubinách zkázy
  • byla opravena chyba způsobující, že některý Khalysin strach (boss) nevyužívaly její schopnosti
  • byla opravena chyba způsobující, že některý Vargulfův strach (boss) byl imunní, pokud hráč nevyužíval stříbrnou esenci
  • byla opravena chyba způsobující, že se některé vyvolané strachy (bossové) vyvolávaly bez štítu

Dungeony

  • chyba způsobující, že se některé dungeony nezavřely po poražení protivníků, byla opravena
  • byly opraveny některé chyby s minimapou Předměstí Cardhunu
  • chyba způsobující, že pilíře v Sunlairově komnatě nepadaly, jak měly, byla opravena

Sběratelská torna

  • chyba způsobující, že se Zaječí kostým nezobrazoval ve Sběratelské torně, byla opravena

Výbava a předměty

  • chyba způsobující, že Panošův bojový štít byl při nasazení neviditelný, byla opravena
  • chyba způsobující, že se zobrazovaly nesprávné hodnoty buffu Požehnání materi byla opravena (buff poskytoval správné hodnoty bonusu, avšak popis byl nesprávný)
  • chyba způsobující, že vzhled Stopařových bot (Ranger) nebyla správně zobrazena v okně přizpůsobení v Kingshillu byla opravena
  • chyba způsobující, že plášť Nerozbitné magma nefungoval pro Rytíře řádu Draka, byla opravena
  • chyba způsobující, že set zabijáka vlků neposkytoval vlkodlačí hněv (buff), byla opravena
  • chyba způsobující, že osvobození od negativních efektů přerušilo efekty některých unikátních předmětů, byla opravena
  • chyba způsobující, že některé ikony drahokamů chyběly, byla opravena
  • chyba způsobující, že pavoučci vyvolaní Arachninou jedovatou pomstou (Q2 zbraň) se neškálovaly v PvP aréně, byla opravena
  • chyba způsobující, že medicína preciznosti byla zobrazena ve špatné raritě, byla opravena
  • chyba způsobující, že pláště a zástavy měly v dropu na zemi jiný vzhled, byla opravena
  • chyba způsobující, že cetky nezobrazovaly svou prodejní cenu, a tudíž nemohly být správně prodány, byla opravena
  • chyba způsobující, že set Síla spojenectví neměl žádnou ikonu, byla opravena
  • chyba způsobující, že nyxaroidy potřebné pro splnění úkolu Nový obchod (1/1) měly špatnou ikonu, byla opravena

Kořist

  • chyba způsobující, že vylepšené (zelené) vybavení mohlo padnout na krveprolití, byla opravena
  • chyba způsobující, že prémiové unikátní předměty padaly na obtížnosti Krveprolití příliš často, byla opravena
  • chyba způsobující, že klíče statečnosti padaly z normálních monster v Okeanově opálové svatyni, byla opravena

Schopnosti

  • chyba způsobující, že se zobrazované zranění hráčem vyvolaných monster nezvyšovalo s investovanými body, bylo opravena
  • chyba způsobující, že osvobození od negativních účinků nefungovalo v případě, že byl hráč zkameněn, byla opravena
  • chyba způsobující, že ledový výpad měl špatnou ikonu v talentovém stromě, byla opravena
  • chyba způsobující, že popis výbušného šípu nezobrazoval % zranění, byla opravena

Znalosti

  • unikátní předměty z Přetrvávající paměti nyní poskytují bonus i za předpokladu, že hráč již v daném talentu dosáhl maximální hodnoty

Talenty – sláva

  • chyba způsobující, že u některých talentů nebyl zobrazen popis, byla opravena

Skupinové talenty

  • chyba způsobující, že některé skupinové talenty nefungovaly správně, byla opravena

Úkoly

  • chyba způsobující, že úkol Mocná hrozba se v některých dungeonech nespouštěl, byla opravena
  • chyba způsobující, že některá monstra při obranných úkolech se neškálovala správně, byla opravena
  • chyba způsobující, že během úkolu Démoni na vzestupu (1/4) se nezobrazovala informace o nutnosti opustit cvičiště, byla opravena
  • chyba způsobující, že dřevo ze stromů v úkolu Věčný svazek (1/2) padalo i v Tywyll Dail, byla opravena
  • chyba způsobující, že úkol Ambice a zoufalství (4/7) nemohl být splněn, byla opravena
  • chyba způsobující, že úkol Špatná mise (4/4) nemohl být splněn, byla opravena
  • chyba způsobující, že úkol Kontrašpionáž (1/1) nemohl být splněn, byla opravena
  • chyba způsobující, že úkolová navigace pro Itzzcuinův slib (3/3) nefungovala správně, byla opravena

Práce na ponku

  • chyba způsobující, že zmáčknutí klávesy Esc během procesu ponkování vedlo k problémům s vytvořeným předmětem, byla opravena
  • chyba způsobující, že některé recepty se nezpřístupnily po dosažení požadovaného úspěchu, byla opravena
  • chyba způsobující, že nešlo vyrobit Amulet vychýlení, byla opravena

Denní nabídka

  • chyba způsobující, že denní nabídka mohla obsahovat zastaralé předměty, byla opravena

Okno PvP

  • chyba způsobující, že text „Vstup do bojiště“ přesahoval za hranice tlačítka, byla opravena

Textová lokalizace

  • překlep v talentu Krvavý mág byla opravena
  • chybějící text u některých schopností lákání byl přidán
  • chyba způsobující, že některé texty se zobrazovaly jako bílé bloky, byla opravena

Známé chyby

Vybavení

  • popis setového bonusu Temná zkáza je stále nesprávný a jeho efekt se některými schopnostmi nespouští
  • tento setový bonus bude upraven v některém z následujících patchů

Úspěchy

  • některé úspěchy získatelné v eventu Esenciální poušť odkazující na staré obtížnosti, tento problém bude opraven v některém z následujících patchů

Vylepšení/Hráčská zpětná vazba

Celý název mapy

  • najedete-li v přehledu skupiny na lokaci, ve které se nachází jednotliví členové skupiny, uvidíte přesný název mapy (např. Kia Krisal – Modrá, Drakanijská výroční aréna – Atlantida)

Automatické připsání scriptem

Někteří hráči neobdrželi recepty pro výrobu i když získali požadované úspěchy. Všechny recepty pro výrobu proto budou připsány na základě vašich úspěchů, což by mělo otevřít všechny recepty, které se původně nepřipsaly, jak měly. Pokud máte již recept naučený, není třeba držet připsaný recept v inventáři.

Co nás čeká dál?

Zatímco věříme, že si užijete patch 247, pracujeme na dalších patchích, které by měly přinést vylepšení systému ponkování. Plánujeme snížit množství ingrediencí, které musíte nasbírat pro výrobu nápojů, tinktur, elixírů a medicín. Zároveň bude jednodušší tyto ingredience získávat a třeba přitom narazíte na některého z těchto fešáků:

Patch 248 zároveň představí možnost vyrobit si konkrétní unikátní předměty. Nemáte štěstí na nalezení daného unikátů? R248 to jistí! Thabo pro vás v R248 také bude mít něco nového. Malý úkol jehož splněním získáte každý den fixní množství sférických fragmentů.

Krom opravy dalších chyb přinese R248 také úpravy pro obtížnosti bolestivá a trýznivá tak, aby je udělal jednodušší pro hráče na nízkém levelu tak, aby mohli brzo začít farmit na vyšších obtížnostech. Zároveň umožníme, aby runy padaly na bolestivé obtížnosti.

%d bloggers like this: