Menu Zavřeno

R246 – poznámky k patchi

Neoficiální překlad informací k R246.

Drazí hrdinové,

patch 246 přinese krom opravy některých bugů také velké úpravy dropu drahokamů a celého systému získávání drahokamů, který zjednoduší způsob vylepšování vaší postavy.

Změny

Cetky

Ceny přidání slotů do cetek byly upraveny a jsou nyní závislé na množství přidaných slotů.

  • 1. slot: 5 temných mincí
  • 2. slot: 10 temných mincí
  • 3. slot: 25 temných mincí
  • 4. slot: 50 temných mincí
  • 5. slot: 100 temných mincí
  • 6. slot: 300 temných mincí
  • 7. slot: 700 temných mincí
  • 8. slot: 1500 temných mincí
  • 9. slot: 2000 temných mincí
  • 10. slot: 3000 temných mincí

Runové a klenotové cetky mají zároveň svou specifickou ikonu.

Úspěchy

  • některé úspěchy byly přidány do kategorie Odkaz.

Monstra

  • krvavá bahna na Knihovně Cardhunu jsou nyní rozmístěna po celé mapě

Schopnosti a talenty

Čaroděj kruhu

  • zkrocení ohně nyní umožňuje ohnivé kouli proniknout pouze prvními třemi zasaženými protivníky
  • ledová střela nyní pronikne prvním zasaženým cílem
  • buff schopnosti Ledový poryv, který navyšoval zranění Mrazivou vlnou nyní trvá pouze 1,5 sekundy
  • buff schopnosti Ledový poryv, který navyšoval zranění Ledovou střelou nyní trvá 8 sekund
  • zranění Úderem blesku bylo navýšeno o 5% za každý level schopnosti

Ingredience

  • množství ingrediencí získaných při použití multinástroje bylo navýšeno

Drahokamy

Popis

Pro lepší porozumění přidáme pár příkladů. Představme si, že jsme na normální obtížnosti. Z monster na mapě nám může padnout surový, odštípnutý, obyčejný a normální drahokam. Z elitních monster můžeme obdržet broušený drahokam a z bosse budeme mít šanci na zisk zářivého drahokamu. Nejčastěji nám však na této obtížnosti bude padat surový drahokam (označený ikonou zeleného monstra).

Pokud oproti tomu zamíříme například do mezisvěta na krveprolití, tak z monster obdržíme normální až královský drahokam. Z minibossů budeme mít šanci na lichoběžníkový a z bosse nám třeba vypadnou vytříbené a znamenité lichoběžníkové drahokamy. S největší šancí nám však padne broušený drahokam.

Úkoly

  • rohy démonů mají nyní odlišné ikony, takže je lze snáze rozeznat

Truhla zušlechtění

  • truhla zušlechtění, která obsahovala drahokam zhodnocení a šla získat z některých starších eventů, byla odstraněna, hráči obdrží připsaný drahokam zhodnocení za každou truhlu, která byla odstraněna z jejich inventáře

Opravy chyb

Vybavení

  • chyba způsobující, že černý rytíř z Draganova bojového prstenu nebojoval, byla opravena
  • byla opravena chyba zobrazení Nárameníků zuřivého monstra v kombinaci s určitými kostými
  • chyba způsobující špatné zobrazení některých hodnot elementárních odolností, byla opravena
  • chyba způsobující, že set Temná zkáza nebyl funkční s některými schopnostmi, byla opravena

Monstra

  • chyba způsobující, že bleskový minibossové používali pouze bleskový výstřel, byla opravena
  • chyba způsobující, že stínové potvory nebyly aktivní po svém vyvolání, byla opravena

Schopnosti a talenty

  • došlo k opravě chyby, která způsobovala, že při začátku PvP kola měli hráči cooldown na některých schopnostech
  • byly opraveny špatné číselné popisy některých talentů
  • byl opraven talent Doživotní zloděj
  • došlo k opravě chyby způsobující, že investované talentové body nezvyšovali body života u strážce
  • chyba způsobující, že paromechanikusové způsobovali plamenometem fyzické zranění namísto zranění ohněm, byla opravena
  • chyba způsobující, že talent Inženýr zmizel i když měl paromechanikus vyvolané dělo, byla opravena
  • olejová skvrna nyní snižuje protivníkovi odolnosti vůči ohni
  • chyba způsobující, že talent Označující vlna nefungoval správně, byla opravena
  • chyba způsobující, že rytířům řádu draka nefungovalo snížení (odstranění) spotřeby zlosti na některých schopnostech během aktivní bojové zástavy byla opravena

Ingredience

  • chyba způsobující, že ingredience padaly v nesprávné raritě, byla opravena
  • chyba způsobující, že ingredience nepadaly správně na nižších obtížnostech, byla opravena

Denní výzvy

  • chyba způsobující, že některé výzvy na poražení bossů neměly správný popis, byla opravena
  • chyba způsobující, že denní výzva se zobrazovalo před opuštěním tutorialu, byla opravena

Texty

  • chyba způsobující, že monstra v Přetrvávající paměti neměly zobrazená jména, byla opravena
  • došlo k opravě textů v popisů Úlomků úzkosti
  • popisy u úkolu Urda v nozi (2/2) byly upraveny
  • chyba způsobující, že tutorialová nápověda zobrazovala pro znalosti level 10 namísto levelu 30 byla opravena
  • špatný popis u klenotu pokořitele byl opraven
  • špatný popis u písečné bouře během Esenciální pouště byl opraven

Ikony

  • chyba způsobující, že se některé ikony v okně úmrtí hráče nezobrazovaly správně, byla opravena
  • chyba způsobující, že klenot zesíleného léčení neměl správnou ikonu, byla opravena
  • chyba způsobující, že ikony některých vzhledů se nezobrazovaly správně v okně obchodu, byla opravena
  • chyba způsobující, že se předměty setu Spojenectví nezobrazovaly se správnou ikonu, byla opravena
  • chyba způsobující, že se některé nápoje života nezobrazovaly se správnou ikonou, byla opravena
  • chyba způsobující, že notifikace ve hře se občas nezobrazovaly se správnou ikonou, byla opravena
  • efekt písečného víru u setu z pouštních dun má nyní správnou ikonu
  • chyba způsobující, že některé staré předměty neměly ikonu, byla opravena
  • chyba způsobující, že některé emoce a kostýmy neměly ikonu, byla opravena

Výroba

  • chyba znemožňující hráčům vyrobit amulet vychýlení byla opravena
  • Schéma: základní výroba I nyní nevyžaduje level hráče 15

NPC

  • chybné animace NPC Gunnhild v Brigaviku byly opraveny
  • otazníky u knih v Knihovně Cardhunu byly upraveny

Klávesové zkratky

  • chyba způsobující, že tutorial zobrazoval špatné nastavení klávesových zkratek, byla opravena

Cestování

  • chyba způsobující, že hráči nemohli vstoupit do dungeonu na stejné obtížnosti po poražení strážce, byla opravena
  • hráči už nemohou vstoupit na mapy, které neobsahují žádná monstra (např. Kia Krisal)

Dungeony

  • hráči již nemohou využít určitých míst pro proklouznutí pod úroveň země v Pevnosti Teganswall
  • víry materi, které se Tetaconetlu nacházeli mimo dosah hráče byly přesunuty do přístupných míst
  • v Brigaviku se již monstra nevyvolávají v oblasti vesnice
  • došlo k opravě smazaných objektů pro některé úkoly v Základně liščí rozvědky
  • na některých mapách došlo k úpravě rozmístění monster na obtížnosti krveprolití
  • došlo k úpravě některých míst pro proklouznutí pod úroveň země v Přetrvávající paměti

Premium / deluxe

  • chyba způsobující, že úkolové předměty u eventu Nov nebyly sbírány automaticky s aktivním premium statusem, byla opravena
  • chyba způsobující, že Královské předměty (od Emilie) padaly na levelu hráče namísto na levelu monstra, byla opravena

Úkoly

  • chyba způsobující, že ne všechna monstra měla šanci na drop Nurmina svitku, byla opravena

Známé chyby

  • popis u setu Temné zkázy se stále nezobrazuje správně (bude opraveno v R247)
  • název prstenu odvrácení se zobrazuje pouze v angličtině (bude opraveno R247)
  • ikony u čarodějovi Síly spojenectví se nezobrazují správně (bude opraveno v R247)
  • zranění mechanickou věží a automatickým dělem se nenavyšuje správně
  • unikátní věci z Přetrvávající paměti nenavyšují hráčovi staty pokud má již vymaxované příslušné talenty ve stromu znalostí
  • zlatý helionský amulet nelze správně dobít
%d bloggers like this: