Neoficiální překlad poznámek ke kritickém patchi 245.
Drazí hrdinové Dracanie,
tento patch obsahuje opravy značného množství chyb a úpravy hry. V následujícím patchi budou vydány další opravy.
Kompenzace
- za 16 sférických fragmentů půjde zakoupit 1x sférická cesta do Mortisovy místnosti
Poraz neporazitelné
(došlo k opravě těchto chyb, které byly zachyceny během testování)
- drop eventového postupu bude škálován s obtížností bosse
- recepty pro výrobu loutek (společníků) byly opraveny
- po poražení bossů v cirkusu nelze skočit do místnosti s bossem na jiné obtížnosti, než byla obtížnost cirkusu
- Dragana již nelze zabít během jeho animace vyvolávání
- hráčům se zpřístupňují portály pouze k bossům, které již mohou navštívit v normálním světě
- bossové v tajemných doupatech opět dropují eventový postup
- bossové v cirkusu Monstrorum opět dropují eventový postup
- sférické cesty k bossům zpřístupňují nyní bosse na všeh obtížnostech
Schopnosti a talenty
- chyba způsobující, že nalomení zbroje/odolností schopnosti vortex nefungovalo na bosse mimo jejich štítovou fázi, byla opravena
- krátkodobá nesmrtelnost při použití pohybových schopností byla odstraněna tak, aby ji hráči nemohli využívat k tomu, aby byli nesmrtelní v zápasech proti ostatním hráčům
- chyba způsobují, že talent Blízkost děla nefungoval, byl opraven
- chyba způsobující, že talenty Lovecká past a Výbušný šíp neaplikovaly ničitele zbroje na všechny protivníky v zasažené oblasti, byla opravena
- omráčení obdrží imunitu vůči všem dalším omráčením na 10 sekund (imunita je spuštěna po skončení trvání prvního omráčení)
- omráčení a zamražení již nelze kombinovat, pokud je protivník zamražen, nelze jej po dobu trvání zamražení omráčit (a obráceně)
- imunita vůči omráčení se aplikuje i v případě, že je hráč zkameněn
- chyba umožňující rangerům vyvolat 100 vlků, byla opravena
- trvání efektu námrazy v PvP bylo sníženo na 2 sekundy
- účinek námrazy byl snížen na -2% rychlosti pohybu a -1% rychlosti útoku za vrstvu
Kořist
- chyba způsobující, že monstra na nižších obtížnostech nedropovali sféry života, byla opravena (z běžných protivníků na obtížnostech nemilosrdná a krveprolití nebudou padat sféry života)
- hráči na levelu 60 a výše mají navýšen drop fragmentů materi
- byla navýšena šance na drop prastarých znalostí po poražení bosse (pro hráče na levelu 39 a výše)
- z elitních monster (šampionů, minibossů, strážců) a bossů je nyní navýšená šance na drop fragmentů pekelné cesty
- množství sférických fragmentů v kořisti se nyní škáluje podle levelu monster
- chyba způsobující, že na mapách padaly ingredience neodpovídající rarity, byla opravena
- chyba způsobující, že ingredience nepadaly na nižších obtížnostech, byla opravena
Monstra
- chyba umožňující omráčit/zpomalit bosse během jejich schopnosti běsnění (enrage) byla opravena
- chyba způsobující, že se monstra vyvolávala příliš blízko cestovního kamene v Knihovně Cardhunu, byla opravena
- chyba způsobující, že se hráč nemohl osvobodit z černých pastí u šampionů dungeonu, byla opravena
Vybavení
- Draganova obranná zbroj má nyní správný popis
- základní očarování pláště neporazitelnosti nyní odpovídá jeho levelu
- chyba způsobující, že Plášť hrdiny, nemohl padnout čarodějům kruhu, byla opravena
- chyba způsobující, že rangerové nemohli získat set legendárního krále, byla opravena
- některá základní očarování nebyla správně zobrazena, tato chyba byla opravena
Výroba
- esence světla již lze vyrobit z běžných esencí síly
- recepty na výrobu esencí světla ze sfér světla pro úkol Obklopeni temnotou (1/1) byla opravena (hráči, kteří již splnili tento úkol obdrží recept při nahrání patche)
- chyba způsobující, že úspěchy Nápojovarník neposkytovaly recepty k nápojům byla opravena (každý hráč, který již splnil tyto úspěchy, ale nezískal recepty na výrobu silnější nápojů, je obdrží společně s nahráním patche)
- chyba způsobující, že ofenzivním štítům pro rytíře řádu draka nešla navýšit rarita, byla opravena
PvP
- vzhledem k problémům s balancováním zisku znaků slávy nebudou hráči dostávat více znaků slávy za poražení hráče na levelu vyšším, než 55 (např. pokud je vaše postava na levelu 100 a porazíte jiného hráče na levelu 100, obdržíte stejné množství znaků slávy jako kdybyste porazili hráče na levelu 55)
- v tomto kalendářním roce nás zároveň čeká přepracování stávajícího PvP systému
- chyba způsobující, že postih z talentu Krvavý mág se nezapočítal po zabití protivníka v PvP byla opravena
Ostatní
- chyba způsobující započítání pouze některých zabití bossů do denní výzvy byla opravena
- chyba způsobují, že se kritická hodnota z klenotu hněvu nezobrazovala a nezapočítávala správně, byla opravena
- tinktury, medicíny, elixíry a nápoje se u komunitního obchodníka přesunuli do záložky Ostatní
- pozice na Předměstí Cardhunu, kde mohli být hráči či monstra nesmrtelní byla zablokována
- chyba, která znemožňovala splnění úkolů Temnota a Můj starý přítel byla opravena