Menu Zavřeno

R245 – poznámky ke kritickému patchi

Neoficiální překlad poznámek ke kritickém patchi 245.

Drazí hrdinové Dracanie,

tento patch obsahuje opravy značného množství chyb a úpravy hry. V následujícím patchi budou vydány další opravy.

Kompenzace

  • za 16 sférických fragmentů půjde zakoupit 1x sférická cesta do Mortisovy místnosti

Poraz neporazitelné

(došlo k opravě těchto chyb, které byly zachyceny během testování)

  • drop eventového postupu bude škálován s obtížností bosse
  • recepty pro výrobu loutek (společníků) byly opraveny
  • po poražení bossů v cirkusu nelze skočit do místnosti s bossem na jiné obtížnosti, než byla obtížnost cirkusu
  • Dragana již nelze zabít během jeho animace vyvolávání
  • hráčům se zpřístupňují portály pouze k bossům, které již mohou navštívit v normálním světě
  • bossové v tajemných doupatech opět dropují eventový postup
  • bossové v cirkusu Monstrorum opět dropují eventový postup
  • sférické cesty k bossům zpřístupňují nyní bosse na všeh obtížnostech

Schopnosti a talenty

  • chyba způsobující, že nalomení zbroje/odolností schopnosti vortex nefungovalo na bosse mimo jejich štítovou fázi, byla opravena
  • krátkodobá nesmrtelnost při použití pohybových schopností byla odstraněna tak, aby ji hráči nemohli využívat k tomu, aby byli nesmrtelní v zápasech proti ostatním hráčům
  • chyba způsobují, že talent Blízkost děla nefungoval, byl opraven
  • chyba způsobující, že talenty Lovecká past a Výbušný šíp neaplikovaly ničitele zbroje na všechny protivníky v zasažené oblasti, byla opravena
  • omráčení obdrží imunitu vůči všem dalším omráčením na 10 sekund (imunita je spuštěna po skončení trvání prvního omráčení)
  • omráčení a zamražení již nelze kombinovat, pokud je protivník zamražen, nelze jej po dobu trvání zamražení omráčit (a obráceně)
  • imunita vůči omráčení se aplikuje i v případě, že je hráč zkameněn
  • chyba umožňující rangerům vyvolat 100 vlků, byla opravena
  • trvání efektu námrazy v PvP bylo sníženo na 2 sekundy
  • účinek námrazy byl snížen na -2% rychlosti pohybu a -1% rychlosti útoku za vrstvu

Kořist

  • chyba způsobující, že monstra na nižších obtížnostech nedropovali sféry života, byla opravena (z běžných protivníků na obtížnostech nemilosrdná a krveprolití nebudou padat sféry života)
  • hráči na levelu 60 a výše mají navýšen drop fragmentů materi
  • byla navýšena šance na drop prastarých znalostí po poražení bosse (pro hráče na levelu 39 a výše)
  • z elitních monster (šampionů, minibossů, strážců) a bossů je nyní navýšená šance na drop fragmentů pekelné cesty
  • množství sférických fragmentů v kořisti se nyní škáluje podle levelu monster
  • chyba způsobující, že na mapách padaly ingredience neodpovídající rarity, byla opravena
  • chyba způsobující, že ingredience nepadaly na nižších obtížnostech, byla opravena

Monstra

  • chyba umožňující omráčit/zpomalit bosse během jejich schopnosti běsnění (enrage) byla opravena
  • chyba způsobující, že se monstra vyvolávala příliš blízko cestovního kamene v Knihovně Cardhunu, byla opravena
  • chyba způsobující, že se hráč nemohl osvobodit z černých pastí u šampionů dungeonu, byla opravena

Vybavení

  • Draganova obranná zbroj má nyní správný popis
  • základní očarování pláště neporazitelnosti nyní odpovídá jeho levelu
  • chyba způsobující, že Plášť hrdiny, nemohl padnout čarodějům kruhu, byla opravena
  • chyba způsobující, že rangerové nemohli získat set legendárního krále, byla opravena
  • některá základní očarování nebyla správně zobrazena, tato chyba byla opravena

Výroba

  • esence světla již lze vyrobit z běžných esencí síly
  • recepty na výrobu esencí světla ze sfér světla pro úkol Obklopeni temnotou (1/1) byla opravena (hráči, kteří již splnili tento úkol obdrží recept při nahrání patche)
  • chyba způsobující, že úspěchy Nápojovarník neposkytovaly recepty k nápojům byla opravena (každý hráč, který již splnil tyto úspěchy, ale nezískal recepty na výrobu silnější nápojů, je obdrží společně s nahráním patche)
  • chyba způsobující, že ofenzivním štítům pro rytíře řádu draka nešla navýšit rarita, byla opravena

PvP

  • vzhledem k problémům s balancováním zisku znaků slávy nebudou hráči dostávat více znaků slávy za poražení hráče na levelu vyšším, než 55 (např. pokud je vaše postava na levelu 100 a porazíte jiného hráče na levelu 100, obdržíte stejné množství znaků slávy jako kdybyste porazili hráče na levelu 55)
  • v tomto kalendářním roce nás zároveň čeká přepracování stávajícího PvP systému
  • chyba způsobující, že postih z talentu Krvavý mág se nezapočítal po zabití protivníka v PvP byla opravena

Ostatní

  • chyba způsobující započítání pouze některých zabití bossů do denní výzvy byla opravena
  • chyba způsobují, že se kritická hodnota z klenotu hněvu nezobrazovala a nezapočítávala správně, byla opravena
  • tinktury, medicíny, elixíry a nápoje se u komunitního obchodníka přesunuli do záložky Ostatní
  • pozice na Předměstí Cardhunu, kde mohli být hráči či monstra nesmrtelní byla zablokována
  • chyba, která znemožňovala splnění úkolů Temnota a Můj starý přítel byla opravena
%d bloggers like this: