Menu Zavřeno

Oficiální vyjádření k obnově smazaných postav či předmětů

Neoficiální překlad vyjádření k obnově smazaných herních postav/předmětů.

Drazí hrdinové Dracanie,

herní podpora denně vyřizuje spoustu žádostí od hráčů, kteří chtějí obnovit smazané postavy či předměty. Abychom zjednodušili proces obnovy, věnujte prosím pozornost následujícím oficiálním informacím.

Lze obnovit smazané postavy a předměty (nikoli však spotřební předměty) pouze pokud ke smazání došlo vaší chybou. Mějte prosím na paměti, že žádný uživatel by neměl mazat svou postavu nebo předměty pro vlastní zábavu či aby vyzkoušel, jak věci fungují. Pro obnovu ztracených věcí je třeba splnit určité podmínky.

Obnova smazané postavy

V případě, že jste omylem smazali svou postavu, je třeba kontaktovat oficiální podporu hry (návod Jak kontaktovat podporu?). Napište na podporu nejpozději do dvou měsíců od smazání postavy. Všechny žádosti, které dorazí později budou automaticky zamítnuty. Při vytváření tiketu nezapomeňte doplnit všechny potřebné informace. Neúplné nebo nepravdivé informace mohou zdržet proces vyřizování tiketu a vést k zamítnutí žádosti.

Otázka: Mohu nechat obnovit postavu, která byla již jednou smazána?

Opakované obnovení postavy je možné, ale herní podpora si vyhrazuje právo na případné prošetření, zda se skutečně jednalo o neúmyslné smazání postavy. Nepozornost se může opakovat, ale opakovat stále stejné chyby je podezřelé. Běžně přijímáme nejvýše čtyři žádosti o obnovení postavy!

Obnova smazaného předmětu

V případě, že jste omylem smazali některý ze svých předmětů, co nejdříve kontaktujte oficiální podporu hry. Napsat na podporu je třeba nejpozději do sedmi dnů od smazání předmětu. Všechny žádosti, které dorazí později budou automaticky zamítnuty.

Každý účet může měsíčně požádat o obnovu smazaného předmětu nejvýše dvakrát.

Žádosti o obnovu předmětu může být zamítnuta:

  • v případě, že často žádáte o obnovu smazaných předmětů
  • v případě, že předmět byl roztaven či využit pro práci na ponku
  • v případě, že v předmětu nebyly vloženy drahokamy

Otázka: Můj účet byl „hacknut“, všechny mé předměty byly vyházeny a postavy smazány. Co mám dělat?

Herní účty nemohou být tak snadno „hacknuty“ pokud jste je řádně zabezpečili. Jakmile herní podpora prošetří váš případ, je na jejím rozhodnutí, zda vám (na základě vámi poskytnutých podkladů a informací) pomůže účet obnovit.

Nelze obnovit:

  • předměty, které vypadly z poražených monster a nestihli jste je posbírat
  • spotřební předměty – esence, teleportační předměty, nápoje života a jiné elixíry či buffy
  • předměty, které byly roztaveny nebo použity pro práci na ponku
  • předměty, které jste obdrželi jako odměnu za splnění úkolu

Herní podpora nepomůže v případě, že:

  • dojde ke zjištění, že odesílající tiketu není původním vlastníkem účtu
  • dojde ke zjištění, že prošetřovaný účet byl sdílen, ukraden, prodán nebo zakoupen
  • uživatel sdílel na sociálních sítích video prokazující, že postavu/předmět smazal vědomě
  • dojde ke zjištění, že jediným cílem vaší žádosti je obtěžovat pracovníky herní podpory

Mějte na paměti, že zajištění správného zabezpečení vašeho účtu je vaší povinností.

Tým herní podpory si vždy vyčleňuje právo prošetřit váš problém a rozhodnout se, zda byly splněny podmínky pro obnovu smazaných předmětů/postav. 

%d bloggers like this: