Menu Zavřeno

Zhodnocení eventu Helionské hry

V pořadí již čtvrté Helionské hry (24. 5. 2019 do 9. 6. 2019) byly zajímavým PvP eventem, který značně oživil arénu. Zároveň bylo užitečné, že tento event běžel společně s PvP sezónou, což v části komunity způsobilo zděšení a pobouření, nicméně je příjemné vidět, že BP se snaží takto do arény motivovat více hráčů.

postupová lišta eventu

Osobní hodnocení: 9/10

Aréna byla odnepaměti součástí hry a přesto je škoda, že jsme měli pouze jeden event se zaměřením na PvP. Nyní se začíná minimálně svítat na dobré časy tím, že máme jak PvP sezónu, tak Helionské hry. Event sám o sobě hodnotím jako poměrně povedený.

Podíváme-li se na odměny, tak zde můžeme nalézt až 1450 drakenů, nějaké měšce broušených a zářivých drahokamů, deluxe premium na tři dny, ale především Helionský amulet, což je unikátní amulet se třemi stupni (bronz, stříbro, zlato), který na zlatém stupni zvedá množství čtyřlístků v kořisti o +1. Toto se může zdát na první pohled jako poměrně málo, ale například čtyřlístky v závěrečné bedně v doupatech padají právě po jednom, čili zde to představuje prakticky zdvojnásobení kořisti a to už stojí za zmínku. Amulet je třeba za pomoci surovin (převážně galenit a pyrit, za což chválím vývojáře, neb doposud tyto rudy neměly využití) vylepšit na Zlatý Helionský amulet, a poté pravidelně opravovat, jelikož po 60 dnech se stane nenositelným a je třeba ho za využití 100 vápence a 100 bohyšek opravit a dobít mu tak životnost.

Event sám o sobě mi zabral zhruba šest dní na splnění (s využitím jednoho buffu), a to převážně díky tomu, že jsem s přáteli běhal především Dobývání vlajky, které bylo v tomto nejvýnosnější. Kladně hodnotím i skutečnost, že po dobu eventu byla z rotace v solo PvP odstraněna 8FFA – Do posledního přeživštího, se kterou mělo velké množství hráčů problémy a především se zde objevovaly i problémy technického rázu, kdy nebyli někteří hráči připuštěni do arény a museli si odstát zápas, který prohráli aniž by měli možnost toto ovlivnit.

Jako jedno z mála negativ tohoto eventu, které je rovněž důvodem proč jsem ve svém hodnocení ubral jeden bod považuji to, že jednotlivé herní módy mezi sebou nebyly vyváženy co se týká množství postupu. V případě jakéhokoli winrate se prakticky nejefektivnější jevilo Dobývání vlajky následované Duelem, za kterým byl v závěsu Boj o pevnost a na posledním nezáviděníhodném místě se umístil Deathmatch.

Budu rád, pokud se v budoucnu objeví více eventů motivujících hráče, kteří chtějí, chodit do arény, neb má současná aréna stále několik much, které je třeba vychytat, nicméně Roadmap Q2, který vydaly vypadá poměrně slibně.

%d bloggers like this: