Menu Zavřeno

R250 – představování novinek #4

Čtvrtý díl představování novinek z R250 představí změny některých stávajících aktivních talentů a schopností. V dalších dílech se poté zaměříme na přepracovaný systém elementárních specializací.

Čaroděj kruhu

Průrazná nova, která v současnosti aplikuje jednu vrstvu námrazy, bude nově aplikovat pět vrstev námrazy.

Magma aplikuje pět vrstev hoření za sekundu namísto jedné vrstvy.

Upravený talent pro destrukci, který doposud nasazoval 10 náhodných postihů (hoření, otrava, námraza, elektrifikace), bude nově navyšovat zranění destrukce o 50 % a sníží její dobu dobíjení o 2 sekundy za každého protivníka, kterého destrukce skolí.

Blesková koule (bola) nově snižuje dobu dobíjení blesku o 0,5 sekund za každého zasaženého protivníka.

Ledová koule má sníženu dobu dobíjení z 5 sekund na 3 sekundy.

Ledový výpad nově navyšuje zbroj o 2 % na 4 sekundy za každého zasaženého protivníka (stackuje se až do 20 vrstev). Léčení u výpadu bylo zároveň navýšeno z původních 5 % za zasaženého protivníka na 10 %.

Úder blesku má zároveň vyšší základní zranění a jeho doba dobíjení byla snížena na pět sekund.

Paromechanikus

Trpaslíkům se vrátí talent na dvě mechanická děla.

Ranger

Vlci u rangerů nově léčí svému pánovi 5 % svého zranění jakožto body života.

Zároveň mají svou životnost. Talent, který způsoboval, že nemizí časem, byl upraven a nově namísto tří vlků vyvolá jednoho silnějšího vlka. Posílený vlk má čtyřnásobek bodů života a dvojnásobek zranění normálního vlka. Pokud je naživu, navýší zranění rangera o 25 % a občas použije schopnost Zavytí, která označí všechny protivníky v okolí.

Rytíř řádu Draka

Zlostný bojový řev nyní navyšuje zranění zlostného švihu o 15 %.

Výbuch hněvu nalamuje odolnosti o 20 %.

Některé další schopnosti u rytíře řádu draka se dočkaly také úprav. Bojový skok například navyšuje zranění. Železné čelo zasáhne všechny protivníky v úhlu 90° a do vzdálenosti 2,75 metrů.

R250 – představování novinek

%d bloggers like this: