Menu Zavřeno

Jak farmit runy a runový prach?

Dark Legacy přineslo novou mechaniku vylepšování run, a to za pomoci runového prachu, který získáme prášením run na ponku. Kde však máme získat potřebné množství prachu, abychom naše runy zabarvily do oranžové?

Runy můžeme získat porážením protivníků na pekelné obtížnosti a vyšší. Pro účely farmení se zpravidla volí právě pekelná obtížnost, neb je nejjednodušší na probíhání a zároveň na ní nemusíme čelit rychlým smrtím, které by mohly rychle způsobit naši smrt. V případě, že mají hráči problémy s pekelnou obtížností, lze takto farmit i ve skupině (což však může situaci i ztížit, pokud se vám při probíhání bude pod nohy, krom monster, plést i šestice vlků některého z vašich ledabylých spoluhráčů).

Naším cílem jsou převážně minibossové (protivníci jejichž jméno je po najetí kurzorem zabarveno a zároveň mají okolo sebe malý kroužek). Mapou můžeme proběhnout, pobít minibosse, a pak pokračovat k dalšímu.

Runy na zemi prakticky nejdou vidět (a z hloubi duše doufám, že v budoucnu budou), a proto je vhodné po každém poraženém minibossovi zmáčknout na klávesnici tlačítko Control (Ctrl), které zobrazí všechen drop na zemi, včetně případných run.

Způsob, kterým farmit už tedy známé. Zbývá jen zodpovědět otázku kde. Představím vám proto několik map, které osobně preferuji.

Královská krypta

Krypta je dle mého názoru skvělým místem, kde farmit runy. Nachází se zde značné množství minibossů, kteří nezpůsobují žádné nepříjemné efekty. Nezpomalují, nezapalují ani spontánně nevybuchují do vašeho obličeje. Kostlivci jsou zároveň poměrně pomalá monstra, mezi kterými lze snadno kličkovat.

Teganovo útočiště

Původní zlatý důl Dracanie byl vždy místem známým pro četný výskyt minibossů. Osobně zde nemám takové štěstí, ale někteří spoluhráči hlásají, že se jedná pro ně o nejlepší mapu. Toto místo považuji také za příjemné na farmení, zařadil jsem jej sem. Pokud jdete zároveň i po klíčích statečnosti, může být útočiště tou pravou volbou pro vás.

Chrámová čtvrť

Pokud by se Satan dal na dráhu herního vývojáře, pak by chrámovka byla bezpochyby jeho dílem. Spousta rychlých žabaxů, kteří nemají nic lepšího na práci, než že se jen pletou pod nohy. Gorgony jejichž pohled zkamení (a vzhledem k tomu, že ze zkamenění se již nelze osvobodit to může být pro leckteré hráče jako rozsudek smrti). Medúzy, jejichž smrt způsobí bleskové výboje, které škodí nejenom našemu zdraví, ale i duševnímu klidu. A když už si myslíme, že dostaneme na chvilku odpočinek, skočí nám na hlavu nějaký zorlob. Skutečně nepříjemná mapa, ale osobně jedna z mých nejoblíbenějších, protože na ní mám nejvyšší výnosnost run (občas i dvě za mapu, když se poštěstí).

%d bloggers like this: