Menu Zavřeno

IV. náhodné „random“ ponkování

Náhodné či „random“ ponkování je pro všechny z nás naprosto intuitivní a vědomě či nevědomě ho používáme už od našich začátků ve hře.
Od R213/214 je výrazně navýšena šance, že po identifikování legendárního předmětu dostaneme velké množství zlatých očarování. Jinými slovy pokud budeme mít dost legendárních předmětů, které budeme postupem času vytvářet a identifikovat, tak s vysokou pravděpodobností časem narazíme na předmět se čtyřmi zlatými očarováními po kterém tak bažíme.

Jak na to?
Je třeba shromáždit velké množství neobyčejných předmětů stejného typu jako předmět, o který usilujeme se čtyřmi zlatými očarováními a o něco menší množství předmětů jiného typu. Ukážeme si vše na jednoduchém příkladu:

náhodné ponkování

Zde se snažíme vytvořit prsten se 4x zlatým kritickým zraněním. Zároveň by nám však nevadilo, kdybychom získali třeba torzo se 4x zlatou hodnotou zbroje u tohoto předmětu. Na ponk proto vložíme tři neobyčejné prsteny a jedno neobyčejné torzo a stistkneme tlačítko Zkombinovat. Přijmeme výsledný předmět a při troše štěstí vyjde předmět přesně takový jaký chceme. Tento proces nelze vrátit a všechny použité předměty v rámci procesu výroby zmizí.

Tímto způsobem se můžeme časem dostat ke kýženým předmětům se zlatými očarováními. Nicméně předměty s platinovými očarováními takto nelze vytvářet.

🡒 pokračujte na V. – ponkování s přenosem