Menu Zavřeno

War – sférický válečník

Sféry léčení obnovují hráčům 20% bodů života. Nicméně napadlo vás někdy posunout toto na takřka novou úroveň a poskládat si build okolo sfér života? Ne? Tak se spolu dnes podíváme na to, jak by to mohlo vypadat.

screen z EN forum (14. 7. 2019)

Hned na úvod by měl být výše uvedený screen označen nálepkou „Nezkoušejte to doma, děti“, protože se jedná o něco proklatě jedinečného a zajímavého na zamyšlení. Autor dnešního buildu se rozhodl poskládat svou herní sestavu okolo mechaniky, která je tak zaživá, že si bez ní málokdo dokáže představit hraní – sféry života.

První zajímavou volbou tohoto hráče je využití setu z Krvavého mága, a to ne pouze jednoho předmětu – zbraně, ani ne dvou či tří, ale dokonce čtyř částí tohoto setu! A co dávají jednotlivé bonusy ptáte se? Jedna část zvyšuje body života, dvě části regenerují 2% HP / sek po dobu 10 sekund po sebrání sféry léčení (zde je vidět první synergie se sférami léčení), tři části zvyšují rychlost útoku o +15% ve chvílích kdy je hráč nad 33% HP a čtyři části obnoví hráči 2% bodů života za každého poraženého protivníka. Hlavní slabinou zbraně z Krvavého mága je její snížená efektivita při menším množství životů z čehož musí většina hráčů hrajících tuto zbraň používat nápoje léčení či mít jiné způsoby jak se držet nad požadovanou hladinou.

Druhým rozhodnutím, které hráč udělal bylo oželení setu Lovce čarodějnic a Draganova bojového setu a využití pěti části setu Nedotknutelných (jednotlivé části se dají získat v rámci mezisvětů). Koncept tohoto setu tkví v tom, že po sebrání sféry léčení se aktivují určité efekty podle množství částí setu, které hráč nosí. V tomto případě je to pět částí, a to tomuto warovi dává na dobu 2,5 sekund:
+ 15% zbroje
+ 15% rychlosti útoku
+ 15% rychlosti pohybu
+ 15% více bodů života ze sfér léčení

Ozdobu se rozhodl hráč vzít z kostky pro své zvýšení hodnoty odolností. Obecně se jedná o velmi účinnou ozdobu a solidní předmět. Plášť byl zvolen Kaylin LeFrey (z Pokušitelky Nefertari) což je opět velmi zajímavá volba. Tento plášť zvyšuje kritické zranění o +15% a množství zdrojů o +5%. Jedná se o plášť, který sám o sobě dává nejvíce kritického zranění ve hře.

Poslední zvláštností je výběr Artayina prstenu z Q4. Tento prsten nedává hodnotu kritických zásahů (namísto toho má odolnosti) a jeho jedinečné očarování obnovuje nositeli 1% bodů života za sekundu.

pozn. Amperiona:
Opravdu, ale opravdu zajímavý build se kterým se člověk nesetká běžně. V rámci R212 toto mohla být zajímavá sestava neb z monster vypadávalo mnohem více sfér léčení nicméně i nyní se může jednat o poměrně efektivní build. Éra mečů z Krvavého mága byla jednu dobu v aréně, nicméně od té doby došlo ke značné proměně ve hře a posunu do takové míry, že jsou warové s krvákem v dnešních dobách prakticky nevidění.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

%d bloggers like this: