Menu Zavřeno

Ranger – spamovací 1H střelec

Jednoruční zbraně jsou v současné době spíše zavrhovány a považovány za slabší oproti zbraním obouručním. Staly se tudíž pouze nástrojem tanků. Nebo ne? Dá se vůbec ještě vymyslet zajímavý jednoruční build?

screen z DE fórum Drakensang Online (24. 6. 2019)

Je pravdou, že jednoruční buildy v poslední době celkem upadly a nejsou moc používané, nicméně kreativitě se meze nekladou a na německém fóru hry se objevil build na ranger s hlavním zaměřením – spamovat schopnosti trnitá stěna a precizní střela.

Zajímavé na tomto buildu spatřuji sníženou spotřebu koncentrace (20% na Lehayině luku, 10% v ramenech), nemluvě o snížení CD na Trnivá stěna o 20% jen v rámci zbraně. Autor se rozhodl preferovat Q8 torzo nad Chuchulainovou zbrojí, která by ještě více snížila spotřebu koncentrace na dovednostech. Vysvětlení tohoto rozhodnutí je prosté a jednoduché – 5 sekund z adrenalinu dělá poměrně dost. Navíc je Adrenalin úžasná schopnost pro podporu skupinového hraní, která umožní skupinám s rangerem mapou prakticky proletět nadpozemskou rychlostí.

I když autor nemůže využít některých jedinečných očarování Dragana (konkrétně zvýšení zranění obouručními zbraněmi), rozhodl se i přes to nasadit tři části Draganova setu, což je dle mého názoru rozumné rozhodnutí, neb oněch +22% zranění zbraněmi stejně jako +11% rychlosti pohybu je v současnosti požadovaný standard od každého damagera.

Na závěr musíme ještě zmínit zajímavou volbu toulce z Gwenfary, která umožňuje vyvolání aury, která zvyšuje zranění o 25%. Toto je vítaný a užitečný bonus jelikož potřebné stacky se dají nabrat poměrně rychle. Zároveň schopnost jako taková nemá žádnou interní dobu dobíjení, což je další bonus. Mnozí hráči si zároveň neuvědomují, že toulce jde naponkovat prakticky nejvyšší rychlost útoku či kritické zranění od předmětu, což umožní variabilitu v jiných předmětech.

Jinak nezbývá než ocenit kreativitu autora, který si jistě s tímto buildem vyhrál. Za určitých okolností se může jednat i o efektivní build a rozhodně je to příjemné vidět tuto změnu od neustále se opakujících Q7 setů. Vyrozuměl-li jsem správně, pak se autor rozhodl používat tuto sestavu převážně z důvodu, že ho baví a to mu z celého srdce přeji.

pozn. Amperiona:
Osobně bych změnil nanejvýš opasek a zvolil stackovací opasek namísto Q4 opasku. Autor tímto navýšil hodnotu kritických zásahů a odolnosti vůči blesku, nicméně stackovací opasek by přinesl navýšení zranění, rychlosti útoku a pohybu. K zamyšlení by byla také případná změna Q5 helmy, jelikož Q5 set sám o sobě má nyní spíše špatnou pověst neb je jeho efekt závislý na aktuálních bodech života hráče. Alternativou by mohla být třeba Draganova helma v kombinaci s rukavicemi a botami by takto získal hráč volnost nad prstenem či volnost týkající se výběru obuvi.

1 Comment

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

%d bloggers like this: