Menu Zavřeno

Mage – Glass cannon

Po delší době si představíme nový inspirační build na mága, který mi zaslal jeden hráč. Sestava je pojmenována „Glass Cannon“ což plně odpovídá hernímu stylu autora buildu. Rozebereme si proto jednotlivé aspekty sestavy.

Základem je Q7 set, který po dopadu meteoritu navýší na devět vteřin zranění o +150%. Tento bonus může být obzvláště užitečný při boji s bossem. Problémem Q7 však většinou bývá nedostatečná mana. Proto si můžeme povšimnout Grimmagova roucha, které navyšuje manu. Jenomže, když má hráč Q1 torzo a Q7 set, tak nemůže mít 3/3 části setu Lovce čarodějnic. Toto úskalí bývá většinou vyřešeno použitím Opasku horlivosti, který při plném nastackování (za každého poraženého protivníka obdržíme jeden stack po dobu jedné minuty s tím, že maximum je 100 stacků) navýší zranění o 20% a rychlost útoku o 10% (prakticky dorovnává 3/3 bonus Lovce čarodějnic). Opasek sám o sobě poskytuje 5% k rychlosti pohybu.

Draganův útočný set je dnes již nutností každého damagera. Zde v kombinaci helma, boty a prsten, což je typické pro Q7 hráče.

Zajímavá je volba sekundárního prstenu, za který byl vybrán Dotek zármutku. Jedná se o jeden z předmětů setu Dračí stříbro a můžeme jej zakoupit u Gnoba na stupni 0 za zhruba 1,9k drakenů. Jeho jedinečným očarováním je +6% ke zranění.

Amulet, použitý v tomto buildu, je Amulet černého rytíře, který jsme mohli získat během posledního eventu Draganův návrat. Přidává +12% zranění a začíná se pomaličku stávat zlatým standardem mezi amulety. Za ozdobu byla vybrána zlověstná pavučinová pro navýšení zranění o 5%.

Poslední částí buildu je Nerozbitné magma, neboli plášť z Herolda, který umožňuje místo jedné ohnivé koule hodit současně dvě. Q7 set výrazně snižuje spotřebu many na ohnivých koulích. Nicméně v případě této sestavy byl plášť použit především pro velmi slušný základ hodnoty kritických zásahů.

pozn. Amperiona:
Osobně se mi tato sestava líbí pro rozbití tradiční kombinace Q7 + Kara a zapojení Q1 torza pro manu a stackovacího opasku pro nahrazení setu Lovce čarodějnic. Mana hraje pro čaroděje kruhu velkou roli. Čím více many člověk má, tím více zvládne hodit ledových koulí a tím více způsobí i zranění. Pravdou je, že čarodějové si v dnešní době porovnávají spíše množství many než špičatost svých klobouků či délku holí, které třímají v rukou.
Autor buildu zároveň neopomněl ani důležitý stat, a tím je hodnota kritických zásahů. Mohl pochopitelně vzít Plášť hrdiny, a ještě více tak navýšit zranění. Bylo by to však (alespoň nyní) na úkor hodnoty kritických zásahů a všichni jsme si vědomi toho, že žlutá čísla na obrazovce vypadají lépe.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

%d bloggers like this: